در قالب طرح طوفان همدلی صورت گرفت؛

اهدا گان بهداشتی به پرسنل مرکز بهداشت کشکوئیه توسط خواهران جهادگر + تصاویر

  • شناسه خبر: 176665
اهدا گان بهداشتی به پرسنل مرکز بهداشت کشکوئیه توسط خواهران جهادگر + تصاویر

مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان از اجرای طرح طوفان همدلی با اهدا گان بهداشتی به پرسنل مراکز بهداشت توسط خواهران بسیجی مشغول بکار در کارگاه تولیدی ماسک در کشوئیه رفسنجان خبر داد.

خانه » فرهنگی مذهبی » اهدا گان بهداشتی به پرسنل مرکز بهداشت کشکوئیه توسط خواهران جهادگر + تصاویر

به گزارش خانه خشتی، مهدی شجاع الدینی مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان از راه اندازی کارگاه تولیدی ماسک شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور ۱۲ نفر از خواهران بسیجی تحت پوشش حوزه مقاومت امام رضا(ع) در کشکوئیه رفسنجان خبر داد و گفت: در این کارگاه چرخ خیاطی توسط خود بسیجیان و مواد اولیه تولید که کش و پارچه است با حمایت سپاه در اختیار بسیجیان قرار میگیرد.

وی افزود: در این کارگاه که با مجوز دانشگاه علوم پزشکی فعالیت خود را آغاز نموده است، روزانه بطور میانگین ۲۰۰ عدد ماسک تولید می کند و پس از بسته بندی های هزار تایی به سپاه عودت داده شده و نسبت به نحوه توزیع ماسک ها تصمیم گیری می شود.
اهدا گان به پرسنل مرکز بهداشت کشکوئیه

شجاع الدینی خاطر نشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و طرح حفاظت مدافعان سلامت طرح دوخت گان در دستور ویژه بسیجیان حوزه امام رضا (ع) رفسنجان قرار گرفته است.

وی بیان کرد: خواهران بسیجی در کارگاه تولید ماسک حوزه بسیج امام رضا (ع) کشکوییه با راه اندازی پویش “در کنارتان هستم” در قالب طرح طوفان همدلی با دوخت گان و اهدای آن به پرسنل بهداشت کشکوییه از زحمات آنان به عنوان مدافعان سلامت تقدیر و تشکر کردند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
جهادگر کرونا کشکوئیه رفسنجان گان بهداشتی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان