معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان مطرح کرد؛

مبتلایان به کرونا در رفسنجان به ۴۹ نفر رسید / ۱۸ نفر تا امروز بهبود یافته و مرخص شدند

  • شناسه خبر: 176187
مبتلایان به کرونا در رفسنجان به ۴۹ نفر رسید / ۱۸ نفر تا امروز بهبود یافته و مرخص شدند

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: با مثبت شدن تست کرونای خانم ۴۴ ساله تعداد موارد مثبت کرونا در رفسنجان به ۴۹ نفر رسید.

خانه » پزشکی و سلامت » مبتلایان به کرونا در رفسنجان به ۴۹ نفر رسید / ۱۸ نفر تا امروز بهبود یافته و مرخص شدند

به گزارش خانه خشتی، احمد جمالی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با مثبت شدن تست کرونای خانم ۴۴ ساله تعداد موارد مثبت کرونا در رفسنجان به ۴۹ نفر رسید.

وی افزود: از مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در رفسنجان تا کنون ۸ نفر از پرسنل بهداشت و درمان و ۵ نفر از کسبه شهرستان بوده اند.

جمالزاده گفت: در مجموع تا ظهر امروز ۲۱ فروردین ماه ۱۲ نفر بر اثر ابتلا به کرونا ویروس فوت کرده اند که همگی پیش از آن به بیماری زمینه ای نیز مبتلا بودند.

وی خاطر نشان کرد: با بهبودی و ترخیص یک نفر دیگر از مبتلایان بستری شده،مجموعا ۱۸ نفر تا امروز بهبود یافته و ترخیص شده اند و ۳ نفر در ICU و ۲ نفر در بخش ، مراحل درمان خود را سپری می‌کنند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان بیان کرد: تاکنون در رفسنجان ۲۴ مرد و ۲۵ زن به کرونا مبتلا شده اند و از ابتدا تا کنون ۲۰۳ مورد مشکوک به کرونا داشته ایم.

جمالزاده تصریح کرد: به مردم توصیه می شود فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کرده و همچنان از حضور در تجمعات و میهمانی ها پرهیز شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان کرونا کرونا در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان