مردم رفسنجان از صلابت راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن گفتند

  • شناسه خبر: 174992
مردم رفسنجان از صلابت راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن گفتند

یوم الله ۲۲ بهمن امسال مانند یوم الله های سال های گذشته مردم رفسنجان آمده اند، از پیر و جوان، کودک و نوجوان تا بار دیگر نشان دهند پشت ولایت فقیه و انقلاب را خالی نخواهند کرد.

خانه » اجتماعی » مردم رفسنجان از صلابت راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن گفتند

به گزارش خانه خشتی، مردم رفسنجان همزمان با سراسر کشور چهل و یکمین بهار آزادی را در حالی جشن گرفتند که یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال با چهلمین روز شهادت سپهبد سلیمانی و قرار گرفتن در اولین روز از طلیعه گام دوم انقلاب همراه شد، لذا مردم یکبار دیگر همانند مراسم تشییع شهدای مقاومت، با در دست داشتن تصاویر شهدا به میدان آمدند تا با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید بیعت نمایند و از سوی دیگر حضور پر شور مردم این پیام را به دشمن می دهد که فشارهای اقتصادی باعث نمی‌شود دست از حمایت انقلاب بردارند.
میدان شهدا میعادگاه راهپیمایان یوم الله ۲۲ بهمن است مردم رفسنجان از ساعات اولیه شروع مراسم از میدان علی ابن ابیطالب همپای مسئولین با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»«مرگ بر اسرائیل»«مرگ بر انگلیس»«مرگ بر منافق»«راه سلمیانی پاینده است»«راه مکتب او زنده است سردار دل ها حسین جهان است» «شهادت حاج قاسم اتحاد است» انزجار خود را از دشمنان اسلام نشان دادند.
در میدان شهدا غرفه فرهنگسرای رسانه ،ترنج،جوان و غرفه هلال احمر مشغول خدمت رسانی مردم بودند، در بین انبوه جمعیت رفتیم و نظرات مردم را در خصوص علت شرکت در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن را جویا شدیم؛
فاطمه زارع ۲۲ ساله دانشجو اهل رفسنجان گفت: برای این شرکت کردیم که به آمریکا نشان بدهیم که هیچوقت پشت ایران را خالی نکرده ایم و نخواهیم کرد، امسال با سال های دیگر خیلی فرق داشت سردار قاسم سلیمانی را در بین خودمان نداریم حضور ما دشمن شکن است.


خانمی ۲۳ ساله اینگونه گفت: راه شهید سلیمانی ادامه دارد شرکت در راهپیمایی برای زنده نگه داشتن انقلاب و اسلام است شهادت قاسم سلیمانی باعث شد مردم متحدتر از گذشته باشند .
حجت الاسلام بخشی مسئول فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان اینگونه مطرح کرد: اولین دهه فجری است که در گام دوم انقلاب اسلامی وارد شدیم و دشمنان فکر نمی کردند که انقلاب ما به چهل سال برسد این دهه فجری است در ۴۰ سال دوم واقع شده همه مردم به عشق انقلاب و رهبر برای ادامه دادن راه سردار سپهبد سلیمانی و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری در این راهپیمایی شرکت کرده اند این راهپیمایی بوی حاج قاسم سلیمانی را می دهد مردم به عشق انقلاب و مکتب سلیمانی که مقام معظم رهبری فرمودند در این راهپیمایی شرکت کردند .


دانشجو۲۲ سالهای بیان کرد: فکر می کنم امسال شور دیگری در کشور به وجود آمده، گویی که انقلاب مان تازه شده است ۲۲ بهمن امسال خیلی باشکوه تر برگزار می شود کاملا مشخصه که مردم چهل روز پیش دلهایشان خون شد که امروز دوباره آمده اند که تا مشت محکم دیگری بر دهان آمریکا و همدستانشان بزنند حضور ما می تواند سیل محکمی باشد برای آنهاییکه می گویند انقلاب از مکتب اصلیش خارج شده است، با شهادت حاج قاسم و شهدای دیگر انقلاب دیگری به پا شد.
آقای ۳۰ ساله اینگونه گفت: امروز آمده ایم که بگوییم راه و مکتب سلیمانی ادامه دارد.
و نظر یک دانش آموز اینگونه بود: امسال در بین ما سردار دلها نیست و قطعا ۲۲ بهمن پرشور خواهد بود و حضور ما مشت محکمتری به دشمنان خواهد بود.
یک آقای بسیجی نیز مطرح کرد: راهپیمایی امسال تجدید بیعت با آرمان های امام است و راه سردار شهید سلیمانی ادامه خواهد داشت.


پیرمرد ۶۶ ساله هم گفت: باید پاسدار خون شهیدان باشیم و وظیفه خود می دانیم در راهپیمایی شرکت کنیم امروز دشمنی مثل آمریکا و اسرائیل داریم باید همه متحد و متفق در برابر این ابرقدرتها بایستیم،۲۲ بهمن امسال با سال های دیگر فرق دارد از جهت اینکه دشمنی آمریکا با ما بیشتر شده و اینکه شهادت سردار سلیمانی باعث اتحاد بیشتر و شور مضاعفی به مراسم یوم الله ۲۲ بهمن داده است.
بانوی دیگری اینگونه گفت: ولایت مداری و تجدید بیعت با رهبر و آرمان های انقلاب دلیل اصلی ما برای شرکت در راهپیمایی است ما همیشه در صحنه هستیم و به دشمنان نشان خواهیم داد که با شهادت بزرگان انقلاب لطمه ای به انقلاب وارد نمی شود بلکه متحدتر خواهیم شد.


گزارش منیژه نوروزی و فاطمه محمدی

برچسب ها:
راهپیمایی 22 بهمن مردم رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان