در سال اقتصاد مقاومتی صورت می گیرد:

جشنی به نام تقدیر وبه کام…/اعزام نیرو توسط هلال احمر

  • شناسه خبر: 17298
جشنی به نام تقدیر وبه کام…/اعزام نیرو توسط  هلال احمر

به گزارش “خانه خشتی”،در سالی که با توجه به اتفاقات جهانی وتحریم ها بودجه بسیاری از نهاد ها کاهش پیدا کردو خوب این امر از جانب دولت صورت گرفت ومردم را هم تشویق به صرفه جویی وبهینه کردن هزینه ها کردند. بر کسی که امری به معروف می کندلازم است که خود نیز عامرباشد اما […]

خانه » آخرین اخبار » جشنی به نام تقدیر وبه کام…/اعزام نیرو توسط هلال احمر

به گزارش “خانه خشتی”،در سالی که با توجه به اتفاقات جهانی وتحریم ها بودجه بسیاری از نهاد ها کاهش پیدا کردو خوب این امر از جانب دولت صورت گرفت ومردم را هم تشویق به صرفه جویی وبهینه کردن هزینه ها کردند.

بر کسی که امری به معروف می کندلازم است که خود نیز عامرباشد اما حال مشاهده می شود گویا این امر در بدنه اصلی دولت مشاهده نمی شود.

همانطور که می دانید جشنی با نام تقدیر از فعالین نوروز قرار بر برگزاری دارد.

اگر نخواهیم هیچ مطلب دیگری را در نظر بگیریم از خود تیتر مشخص است جشن تقدیر  از فعالان نوروز.اما حال آیا شرکت کنندگان در این مراسم هم از فعالین نوروز می باشند.خیر طبق شنیده ها ابن برنامه دعوتی های زیادی دارد.

جالب است بدانید سازمان هلال احمر که از مدت ها پیش اقدام به شبکه سازی جمعیت جوانان این سازمان در جهت برنامه های خود نموده است از میهمانان ویژه این همایش می باشد. شنیده های  از این قرار است که هر شهرستان سهمیه ای دارد وقرار بر این است که فقط از استان کرمان جمعیت کثیری در این همایش حضور پیدا کنند!!!

آیا این امر درستی است؟آیا می توان باور نمود که در پشت این مراسم اهداف دیگری نیست؟

سازمانی که گاهاً از کمبود بودجه می نالد حال با کدام بودجه می خواهد مقدمات حضور در این مراسم را آماده کند.آیا بهتر نبودهمین بودجه خرج پایگاه های این جمعیت در شهرستان و دانشگاه ها می شد و حال بیت المال بایستی به پای هیچ ریخته شود.

همه چیز دیده بودیم اما نه جشن وهمایش زورکی!!!

با یک حساب سرانگشتی چقدر هزینه رفت وآمد این مسافران خواهد شد.آیا این حرکات در راستای حماسه اقتصادی و اقتصاد مقاومتی است؟ بهتر است سازمان هلال احمر توضیح دهد که این عمل در راستای کدام یک از اهداف این سازمان می باشد؟ اساساًاعزام نیرو برای اینچنین جشن هایی در شرح وظایف این سازمان آمده است؟امیدواریم که برای رضای خدا باشد!

برچسب ها:
انتخابات جشن 100هزار نفری استادیوم آزادی جشنی به نام تقدیر وبه کام.../اعزام نیرو توسط هلال احمر مشایی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان