امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز جمعه مطرح کرد:

افزایش یکباره قیمت بنزین سوء مدیریت بود

  • شناسه خبر: 168583
افزایش یکباره قیمت بنزین سوء مدیریت بود

امام جمعه رفسنجان گفت: چرا در مدت شش سال هر سال درصدی بنزین را گران نکردید و امروز که مردم در بدترین شرایط اقتصادی هستند و در زندگی شان ماندند شمابنزین را گران کردید، این افزایش یکباره قیمت بنزین کاملا نشان می دهد که سوء مدیریت دارید.

خانه » اقتصادی » افزایش یکباره قیمت بنزین سوء مدیریت بود

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و اصلاح ذات البین و با تبریک به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) اظهار داشت: در جامعه توحیدی همه باید از حقوق مستضعفان دفاع کنند ، عدم بصیرت و خرافه پرستی معنا ندارد، همه مسئول هستند تا همه مردم فکر کنند، بیاندشیند و تلاش کنند تا اینکه مدینه فاضله ای حاکم شود.

رمضانی پور در ادامه به موضوع افزایش قیمت بنزین اشاره کرد و گفت: بنزینی که ما لیتری هزار تومان مصرف میکردیم در کشورهای همسایه ۶ هزار و ۲۰۰ تومان است، ما در مصرف انرژی در کشور اسراف می کنیم.

وی با انتقاد به تصمیم یکباره دولت در این خصوص افزود:  رئیس جمهور سال ۹۲ با انتخاب وزیر نفت، گفت می خواهم عزت مردم زیر سوال نرود که با کارت بنزین تهیه کنند و با این گمان صدها و هزاران لیتر بنزین را به خورد قاچاقچیان دادند، عجب مسئولان دلسوزی داریم.

رمضانی پور گفت: در عرض شش سال تازه به این فکر افتادند که عزت مردم برگردد، ما برنامه داشتیم و طبق برنامه داشت عمل میشد، چرا ظلم به بیت المال کردید و امروز مجبور شدید پس از هزینه های کلان همان رویه گذشته را برگردانید.

وی تصریح کرد: مگر وقتی دولتی عوض می شود باید همه برنامه های آن از بین برود؟ مگر مسکن مهر چه شاخی بر گرده شما می زد که مسکن مهر را ادامه ندادید و جوانان چندین سال نتوانستند خانه دار شوند.

خطیب جمعه رفسنجان گفت: اینها سوء مدیریت است،  شعار دولت، تدبیر و امید است اما با سوء تدبیر ایجاد ناامیدی در جامعه کرده، این شعار غلطی بوده است، اصل دبیر خوب است اما برای این دولت مصداقی ندارد.

وی بیان داشت: چرا در مدت شش سال هر سال درصدی بنزین را گران نکردید و امروز که مردم در بدترین شرایط اقتصادی هستند و در زندگی شان ماندند شما ۵۰ تا ۳۰۰ درصد بنزین را گران کردید، این افزایش یکباره قیمت بنزین کاملا نشان می دهد که سوء مدیریت دارید.

رمضانی پور گفت: قطعا سوء مدیریت شما بر بازار، باز فشار دیگری بر گرده مردم خواهد آورد، من از بازار و کسبه و تولید کنندگان خواهش می کنم شما اجحاف در حق مردم نکنید و به بهانه گران شدن بنزین کالاها را بالا نبرید.

وی خاطر نشان کرد: به کارشناسان زبر دست اقتصادی اعتماد کنید و به فرامین رهبرانقلاب عمل کنید.

خطیب جمعه رفسنجان با گرامیداشت خفته کتاب و کتابخوانی بیان داشت: سرانه مطالعه کتاب در رفسنجان فاجعه است و به یک دقیقه هم نمی رسد، ستاد نماز جمعه رفسنجان از هفته آتی در خصوص مطالعه نمازگزاران برنامه معرفی کتاب های متنوع را در دستر کار خود قرار می دهد.

وی بیان داشت: جای تشکر دارد که قوه قضائیه بدون توجه به حاشیه سازی ها، به فساد موجود ولو اندک برخورد می کند، آنها کار خودشان را می کند و کاری به حرفها و حاشیه ها ندارند و یقینا اعتماد مردم را در پی خواهد داشت.

رمضانی پور گفت: افرادی در گلوگاه دادن مجوز هستند اما سنگ اندازی می کنند به اینها توجه کنید اینها زالو هستند، اینها افراد را از سرمایه گذاری دلسرد می کنند و باید به اینها توجه شود.

خطیب جمعه رفسنجان اظهار داشت: از سازمان اطلاعات سپاه در برگرداندن مفسد بزرگ اقتصادی که بزرگترین بدهکاری بانکی و بیشترین دریافت وام از بانک ملی در زمان آقای دکتر همتی داشته و از طرفی این آقا شریک و همدست یکی از نزدیکان آقای رئیس جمهور است، تشکر می کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان نماز جمعه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان