بهای خودرو و منزل بعد از انتخابات به شدت کاهش می یابد

  • شناسه خبر: 16705
بهای خودرو و منزل بعد از انتخابات به شدت کاهش می یابد

به دلیل روند مذاکرات  ۵+۱ و همچنین مصوبه قبل از سال جدید پیش بینی می شود که روند کاهش خودرو و منزل از اوایل اردیبهشت ماه آغاز شود. به گزارش “خانه خشتی ” به نقل ازبوتیا، یک کارشناس اقتصادی در گفتگو با بوتیا اظهار داشت: روند رو به رشد مذاکرات هسته ای و همچنین ورود بی […]

خانه » آخرین اخبار » بهای خودرو و منزل بعد از انتخابات به شدت کاهش می یابد

به دلیل روند مذاکرات  ۵+۱ و همچنین مصوبه قبل از سال جدید پیش بینی می شود که روند کاهش خودرو و منزل از اوایل اردیبهشت ماه آغاز شود.

به گزارش “خانه خشتی ” به نقل ازبوتیا، یک کارشناس اقتصادی در گفتگو با بوتیا اظهار داشت: روند رو به رشد مذاکرات هسته ای و همچنین ورود بی سابقه این گروه به بحث جزئیات نشان می دهد  که ادامه این مذاکرات به نفع ایران است.

وقتی تمامی جزئیات مربوط به بحث هسته ای مطرح و در این زمینه صحبت شود مطمئنا در مذاکرات اینده غرب راهی جز قبول شروط ایران ندارد ؛ از طرف دیگر در مصوبه‌ای که اخیرا دولت طی قیمت گذاری خودرو داشت و سازمان حمایت آن را اجرایی می‌کند در بند آخر آن آمده که سالانه پنج واحد درصد از تعرفه خودرو کاهش یابد ،در مصوبه اول تعرفه خودرو یک بار نصف شده و در مصوبه دوم در سال ۹۲ پنج واحد درصد از تعرفه آن کاهش می یابد گفت:‌ براین اساس تعرفه واردات خودرو در سال آینده ۴۰ درصد می‌شود و دولت این اختیار را دارد که اگر بخواهد درصد بیشتری از تعرفه واردات خودرو را کاهش دهد این موضوع عملیاتی شود.

این کارشناس اقتصادی که نخواست نامش فاش شود افزود: با توجه به نزدیک شدن به اتمام  کار این دولت پیش بینی می شود که بعد از انتخابات این روند کاهشی آغاز شود و بازار کاذب خرید خودرو و منزل شکسته شود و بی سابقه ترین شکست قیمتی در تاریخ ایران آغاز گردد. زیرا تمامی کارشناسان اقتصادی بر این باورند که ۶۰ درصد افزایش بازار خرید خودرو و منزل کاذب و غیر واقعی است.

برچسب ها:
بهای خودرو بهای خودرو و منزل بعد از انتخابات به شدت کاهش می یابد قیمت منزل
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان