دو برابر شدن بازدید کنندگان خانه حاج آقا علی(خانه خشتی) نسبت به نوروز گذشته

  • شناسه خبر: 16320
دو برابر شدن بازدید کنندگان خانه حاج آقا علی(خانه خشتی) نسبت به نوروز گذشته

سال گذشته بیش از ۶۰ هزار نفر از مناطق مختلف کشور از این بنای تاریخی دوره قاجاریه دیدن کردند که امسال رشد دوبراری پیش بینی میشود . نماینده ی اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری رفسنجان در گفتگو با خبر نگار “خانه خشتی” با اعلام این خبر گفت : امسال فضاهای مجموعه حاج […]

خانه » آخرین اخبار » دو برابر شدن بازدید کنندگان خانه حاج آقا علی(خانه خشتی) نسبت به نوروز گذشته

سال گذشته بیش از ۶۰ هزار نفر از مناطق مختلف کشور از این بنای تاریخی دوره قاجاریه دیدن کردند که امسال رشد دوبراری پیش بینی میشود .
نماینده ی اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری رفسنجان در گفتگو با خبر نگار “خانه خشتی” با اعلام این خبر گفت : امسال فضاهای مجموعه حاج آقا علی با ایجاد برنامه های شاد و متنوع هنری از ۲۵ اسفند ۹۱ آماده پذیرای مسافران و گردشگران نوروزی است و از ۳۰ ام اسفندماه تاکنون با استقبال بیش از سه هزار نفر از استانهای تهران ، فارس و اصفهان روبرو بوده است.
وی افزود : هنر های صنایع دستی ، تجسمی و نقاشی به سبک قدیم و جدید توسط هنرمندان رفسنجانی بطور زنده و با پوشش لباس دوره ی قاجار در حال اجراست . محمد رزاقی اظهار داشت : برنامه ی موسیقی سنتی شاد تا قبل از ایام شهادت حضرت فاطمه (س) در بخشهای رستوران و ایوان شاه نشینی اجرا و در ایام فاطمیه این برنامه ها جای خود را به سخنرانیهای مذهبی و تواشیح خواهد داد.
وی افزود : با وجود بارش باران اخیر مشکلی برای گردشگران و مسافران نبوده و امسال همچنین مهمانسرا و رستورانی با ظرفیت بیش از ۲۰۰ نفر در این بنابرای رفاه حال عموم احداث شده است.
وی د رپایان خاطر نشان کرد : صنایع دستی ، پته ، آش ، چای ، پسته و سوغات رفسنجان در بیش از ۸ غرفه این مجموعه در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است ./

تنظیم :رضایی

برچسب ها:
1392 بازدید کننده حاج اقا علی خانه خشته گلی خانه خشتی رفسنجان صنایع دستی نوروز نوروز92
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان