مسئول اسبق دادگستری استان کرمان مطرح کرد:

اگر ایثارگران را فراموش کنیم کشور آسیب می بینید / مردم از تبعیض گلایه دارند

  • شناسه خبر: 158867
اگر ایثارگران را فراموش کنیم کشور آسیب می بینید / مردم از تبعیض گلایه دارند

مسئول اسبق دادگستری استان کرمان گفت: رهبر انقلاب بر تجلیل از ایثارگران تاکید دارند ؛ خود را مقید کنیم که از این عزیزان تقدیر کنیم به خانواده های شهدا سر بزنیم این چیزها کشور را مصونیت می بخشد، اگر ایثارگران را فراموش کردیم کشور آسیب می بینید.

خانه » فرهنگی مذهبی » اگر ایثارگران را فراموش کنیم کشور آسیب می بینید / مردم از تبعیض گلایه دارند

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام توکلی صبح امروز در یادواره شهدای شهرستان رفسنجان با گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار داشت: صیانت از دستاوردها و نتایج ارزشی هر جنگ در تمام دنیا مرسوم است سعی می کنند از کشته ها و شهدای خودشان در قالب فیلم و خاطره نویسی یاد کنند.

وی افزود: علاوه بر زنده نگه داشتن یاد شهدا و اینکه ما خودمان را مدیون شهادت آنان میدانیم، به ایثارگران هم باید توجه شود اگر به ایثارگری از نظر روحی و روانی توجه نشد خدای ناکرده گذشته ی خود را براحتی فراموش می کند و در اینصورت این آغاز یک خطر و نگرانی است. هفته ی دفاع مقدس  را بهانه ای برای تقدیر از ایثارگران، جانبازان و آزادگان بدانیم.

توکلی گفت: ما قدردان انسان های فداکار نیستیم ، لازم است به مناسبت های مختلف ازکسانی که عضوی از بدن خود را برای امنیت از این کشور از دست داده تقدیر و تشکر کنیم.

وی تصریح کرد: رهبر انقلاب بر تجلیل از ایثارگران تاکید دارند ؛ خود را مقید کنیم که از این عزیزان تقدیر کنیم به خانواده های شهدا سر بزنیم این چیزها کشور را مصونیت می بخشد، اگر ایثارگران را فراموش کردیم کشور آسیب می بینید.

توکلی بیان داشت: همه ایثارگران ، شهدا ،جانبازان و آزادگان بر اساس یک معادله که یک طرف آن دفاع از آب و خاک و نظام اسلامی است و طرف دیگر آن خداست حرکت کردند ، هیچ گاه نباید برای خداوند تعیین و تکلیف کرد هرچه را که مقدر است از خداوند بخواهیم، این نگاه یک شیعه بابصیرت است.

مدیر اسبق دادگستری کرمان اظهار داشت: با برگزاری این یادواره ها ضمن اینکه باید تلاش کنیم یاد و نام شهدا زنده بماند ، بایستی نسل سوم و چهارم انقلاب که جنگ را ندیده با گذشته خود آشنا کنیم و نگذاریم نسل امروز با گذشته اش قطع رابطه کند. نسل امروز باید بداند اگر امنیت، آرامش اجتماعی دارد مدیون شهدا، ایثارگران و جانبازانی است که به خاطر ما رفتند.

حجت الاسلام توکلی در ادامه با اشاره به دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی بیان داشت: صلابت حزب الله لبنان به رهبری سید حسن نصرالله خروجی انقلاب اسلامی است، اینجا تسهیلات حرف نمی زند نیروی انسانی و اراده و ایمان صحبت می کند حزب الله لبنان با جمعیت اندک اسرائیل غاصب را به رهبری سید حسن نصرالله شکست داده است.

وی افزود: اگر حزب الله و حماس ، سوریه و عراق مورد حمایت ایران هستند این سیاسیت راهبردی کلی ایران است ، با حضور داعش در سوریه فرمانده کل قوا فرمودند باید برویم در خانه با اینها بجنگیم فرماندهان ما رفتند و به شهادت رسیدند و بحمد الله امروز می بینیم دیگر داعشی نیست، این نتیجه چهل سال از عمر انقلاب است که به حد بلوغ رسیده است.

توکلی گفت: اینکه رئیس جمهور آمریکا رسما اعلام می کند که ۷ تریلیون هزینه کردیم در خاورمیانه و به نتیجه نرسیدیم و می خواهیم برگردیم این اوج ذلت انها و اوج عزت ماست نتیجه چهل سال انقلاب در برون از مرزها و در سطح بین الملل است.

وی خاطر نشان کرد: ما از خارج آسیب نمی بینیم هر آسیبی که ببینیم از داخل کشور است ، در داخل کشور بایستی رفتارها به گونه ای باشد گه گره های اقتصادی رفع گردد و مشکلات اقتصادی کاهش یابد. مشکلات ناشی از نبود مدیران جهادی انقلابی و پای کار است اینها مشکل ساز شده است.

توکلی گفت: دشمن بیرونی اعلام کرده که ما دیگر اقدام نظامی نمی توانیم انجام دهیم ، در داخل کشور بایستی قبل از آنکه مردم در تنگنا قرار بگیرند مسئولین در تنگنا قرار گیرند و به آنها فشار آورد ، مدیری که ماهی چندین میلیون تومان ثروت دارد نمی تواند بفهمد حقوق یک میلیون و پانصد تومان یعنی چه، اگر این مدیر انقلابی و کارآمد بود ثروتش به اینجا نمی رسید.

وی تصریح کرد: بعضی ها دوست دارند مردم را عصبانی کنند، عده ای در داخل کشور آمدند و خودمان را تحقیر می کنند این ضعف اعتماد به نفس است چقدر رهبری تاکید دارند بر استفاده از ظرفیت های  داخلی ، چرا گوش نمی دهیم.

توکلی گفت: مردم پای همه چیز ایستادند در راهپیمایی ها و انتخابات شرکت کردند یک مقدار با اینها هم درد شویم، مردم از کمبود گلایه ندارند از تبعیض گلایه دارند، یک مقدار باید مردم را امیدوار کرد بفهمد که در سال ۹۸ تحولی بوجود می آید.

وی خاطر نشان کرد: این مردم انقلاب را بوجود آودند و باید همین ها آن را حفظ کنند باید به آنها خدمت کرد تا بتوانند در همه ی صحنه ها حضور داشته باشند.

توکلی گفت: در چهل ساله انقلاب خدمات بزرگی در همه حوزه ها شده، پیشرفت های قابل توجهی داشته ایم و در برخی موارد جزو ده کشور اول دنیا هستیم، هر دولتی به سهم خودش خدمت کرد نمی شود گفت یک دولت کار کرد و یک دولت کار نکرد همه با هم انقلاب را به چهل سالگی بلوغ رساندند.

برچسب ها:
ایثارگران تبعیض حجت الاسلام توکلی: یادواره شهدای شهرستان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان