رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رفسنجان مطرح کرد :

انقلاب اسلامی در سایه ایمان، اتحاد و اطاعت از ولی فقیه شکل گرفت

  • شناسه خبر: 158071
انقلاب اسلامی در سایه ایمان، اتحاد و اطاعت از ولی فقیه شکل گرفت

رئیس سازمان تبیلیغات اسلامی رفسنجان گفت :موفقیت های انقلاب در سایه ایمان مذهبی ،اتحاد و همبستگی ملی و اطاعت از ولی امر مسلمین شکل گرفته است .

خانه » سیاسی » انقلاب اسلامی در سایه ایمان، اتحاد و اطاعت از ولی فقیه شکل گرفت

به گزارش خانه خشتی ؛ حجت الاسلام سیدمحمود حسینی در مراسم گرامیداشت روز رفسنجان که روز گذشته در دبستان حکمت این شهرستان با حضور مسئولین برگزار شد ، با گرامیداشت روز رفسنجان از بسیجیهای رفسنجان به عنوان رویش های انقلاب یاد کرد و اظهار داشت :رفسنجانی ها از گذشته همیشه در حمایت از امام راحل ، نهضت و انقلاب پیشتاز بودند .

وی بیان داشت :در دوران قبل از انقلاب هیاتی از رفسنجان به محضر آیت الله بروجردی به قم می روند قبل از اینکه حضرت امام راحل مرجعیت تامه را بگیرند آیت الله بروجردی مرجعیت را برعهده داشتند این هیات در محضر آیت الله بروجردی برنامه اجرا می کنند که مورد توجه ویژه ایشان قرار می گیرندکه این موضع نشان از پیشینه انقلابی رفسنجان است .

حجت الاسلام حسینی افزود :از آن زمان به بعد  رویش های انقلابی شکل گرفت تا زمان دوران دفاع مقدس فرار رسید که ما رفسنجانیها توانستیم هزار شهید را در راه اسلام فداکنیم .

وی با بیان اینکه عزت و استقلال کنونی انقلاب را مدیون خون شهدا می دانیم گفت :نمونه یکی از رزمندگان انقلاب حاج قاسم سلیمانی هستند ،ترامپ نادان می گوید که ما داعش را از سوریه عراق بیرون راندیم در حالیکه همه کشورها می دانند که پرورش دهنده اصلی داعش آمریکا بوده است .

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان عنوان داشت : حاج قاسم سلیمانی ، بسیجیی ها ،فاطمیون و زینبیون عراق وسوریه و امثال شیهد حججی ها و حامد بافنده ها  بودند که داعش را به زباله دان تاریخ انداختند .

وی بیان داشت :آمریکا هنوز دنبال نقشه می باشد که  ایران را به نابودی بکشاند و تحلیل گرهای آمریکائی از ایران به عنوان اژدهای دو سر در خاورمیانه یاد می کنند که این نوعی افتخار برای ایران است که دشمن نمیتواند در مقابله با ما بایستد .

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد :موفقیت های انقلاب در سایه ایمان مذهبی ،اتحاد و همبستگی ملی و اطاعت از ولی امر مسلمین شکل گرفته است .

وی ادامه داد :همه باید به واجبات شرعی اهمیت بدهیم ، متحد و یکپارچه باشیم همانطوریکه در گذشته پشتیبان انقلاب بودیم امروز هم باید باید حامی ولایت فقیه باشیم .

حسینی در پایان با گرامیداشت یاد و نام مرحوم آیت الله هاشیمان گفت :امیدواریم با پشتیبانی از ولایت فقیه راه سازندگی را در کشور پیش بگیریم .

تنظیم: منیژه نوروزی

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
18دیماه انقلاب اسلامی حجت الاسلام حسینی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رفسنجان روز رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان