رئیس دفتر شورای نگهبان شهرستان رفسنجان مطرح کرد :

۹ دی مختص عده خاصی نیست همه از انقلاب و ارزشهای آن دفاع می کنند

  • شناسه خبر: 157713
۹ دی مختص عده خاصی نیست همه از انقلاب و ارزشهای آن دفاع می کنند

رئیس دفتر شورای نگهبان رفسنجان گفت : باید با همفکری در روز بصیرت وارد شویم امروز مردم یا انقلابی هستند یا غیر انقلابی دیگر الفاظ اصولگرا و اصلاح طلب معنی ندارد ۹ دی روز بصیرت مختص عده خاصی نیست همه انقلاب و ارزشهای ان را دوست دارند و از انقلاب دفاع می کنند .

خانه » سیاسی » ۹ دی مختص عده خاصی نیست همه از انقلاب و ارزشهای آن دفاع می کنند

به گزارش خانه خشتی ، حسین صفری در جلسه شورای مشورتی نهاد نمازجمعه شهرستان اظهار داشت :وضعیت فرهنگی شهر را باید به سمتی که شایسته این شهر است پیش رود .

وی بیان داشت :وضعیت رفسنجان با توجه به کوچک بودن به جایی رسیده است که عده ای نوجوان دختر در محیط باز و مرکز شهر به راحتی دوچرخه سواری می کنند کار فرهنگی با تندی و خشونت جواب نخواهد داد .

صفری تصریح کرد :مسئولین و خانواده های آنان اکثرا متدین هستند در زمان های قدیم مردم زیر بار واقعه رضا خان برای کشف حجاب  نرفتند واقعه  گوهرشاد که در سال ۱۳۱۴ اتفاق افتاد برای کشف حجاب بود که عملی نشد .

وی افزود :در زمان رضاخان  سران دولتی هم کشف حجاب کردند و چادرها را برداشتند این برعکس امروز بود ولی مردم آن زمان مقاومت کردند و واین که چرا رضا خان موفق نشد به خاطر رفتار خشونت و نظامی گری بود که علیه مردم انجام داد و ایشان نوکر و عمله انگلیسها بود .

رئیس شورای نگهبان رفسنجان گفت :کار فرهنگی در جامعه مثل با سنجاق کوه کندن است ،امروز جنگ نرم در مملکت راه افتاده است و ادامه دارد ولی ما متوجه نمی شویم مانند دختر مادر متدینی که حجابش را برداشته است یک زمانی تهاجم فرهنگی بود ولی امروز دشمن با جنگ نرم وارد میدان شده است .

وی ادامه داد :کم کم ارزشهای ما از دست ما گرفته می شود این کار فرهنگی است نباید توقع کنیم کار فرهنگی الان جواب بدهد.

صفری تاکید داشت : باید با همفکری در روز بصیرت وارد شویم امروز مردم یا انقلابی هستند یا غیر انقلابی دیگر الفاظ اصولگرا و اصلاح طلب معنی ندارد ۹ دی روز بصیرت مختص عده خاصی نیست همه انقلاب و ارزشهای ان را دوست دارند و از انقلاب دفاع می کنند .

وی خاطرنشان کرد :فقط عده کمی ضد انقلاب وجود دارد باید با همفکری به سمت جو فرهنگی حرکت کنیم این قدم بسیار مثبتی است .

رئیس شورای نگهبان رفسنجان با بیان اینکه این جلسات نباید مانند جلسات انتخاباتی موقت باشد گفت :این جلسات باید تداوم داشته باشد و در جهت ارتقای فرهنگ شهر گام های مثبت برداریم .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان