مدیر مس سرچشمه:

رفسنجان از لحاظ فرهنگی، مسائل اجتماعی و سیاسی پتانسیل بالایی دارد

  • شناسه خبر: 15218
رفسنجان از لحاظ فرهنگی، مسائل اجتماعی و سیاسی پتانسیل بالایی دارد

نشست خبری مدیر مس سرچشمه، عصر دیروز در عمارت گلستان امین برگزار شد. در این نشست که با حضور خبرنگاران و اهالی رسانه برگزار شد، محمدی مدیر مس سرچشمه وجود دو سالن سینما در شهر رفسنجان را بسیار نیک دانست و گفت: با توجه به همکاری تنگاتنگی که با اداره ارشاد و دیگر سازمانهای شهر […]

خانه » رفسنجان از لحاظ فرهنگی، مسائل اجتماعی و سیاسی پتانسیل بالایی دارد

نشست خبری مدیر مس سرچشمه، عصر دیروز در عمارت گلستان امین برگزار شد.

در این نشست که با حضور خبرنگاران و اهالی رسانه برگزار شد، محمدی مدیر مس سرچشمه وجود دو سالن سینما در شهر رفسنجان را بسیار نیک دانست و گفت: با توجه به همکاری تنگاتنگی که با اداره ارشاد و دیگر سازمانهای شهر داشتیم و از طرفی هم مایل بودیم کار فرهنگی خوبی در این شهر انجام دهیم، یکی از اسپانسرهای این جشنواره شدیم.

وی افزود: ما به هزینه ها فکر نمی کنیم و آنچه اهمیت دارد مسائل معنوی آن است و امیدواریم در دوره های بعد با حضور بهتر شرکت کنیم و اسپانسر قوی ای باشیم.

مدیر مس سرچشمه هدف از شرکت در برنامه های  فرهنگی را در آینده توسعه شهر عنوان کرد و ادامه داد: رفسنجان یک بخش آن معادن و بخش دیگر پسته می باشد، ولی آنچنان که شهر باید توسعه پیدا کند توسعه نیافته و بستر آماده نبوده، و به نوعی مسئولین در این امر مقصر هستند.

وی ابراز امیدواری کرد: در توسعه شهر هرکس به سهم خود و هرچه در توان دارد با جدیت کار کرده و در مدت زمان کوتاهی شهرستان رفسنجان در سالهای اخیر جلوتر بوده است.

محمدی اظهار داشت: رفسنجان از لحاظ فرهنگی، مسائل اجتماعی و سیاسی پتانسیل بالایی دارد و در این سالها حرکت خوبی داشته است و هدف این است در سالهای آینده از نظر سیاسی – اجتماعی و فرهنگی وضعیت بهتر شود و به آن چیز که می خواهیم دست یابیم.

وی خاطر نشان کرد: شروع جشنواره فیلم فجر شاید به آن صورت که می خواهیم نباشد، اما با توجه به آمار مخاطبین و شرکت آنان برای دیدن فیلم راضی کننده بوده و نتیجه خوبی نیز داشته است.

مدیر مس سرچشمه با اشاره به اینکه تولید کننده مس می باشند و این محصول در داخل و خارج مشتریان خودش را دارد گفت: مس یک بحث ملی است و نیاز به تبلیغ ندارد و با توجه به محدودیت هایی که در هر منطقه به وجود آمده، دارای تفکیک هایی بوده است.

برچسب ها:
رفسنجان فرهنگی محمدی مس سرچشمه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان