رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان عنوان کرد:

فعالیت ۵۳۰ پزشک در رفسنجان / افزایش ۲۰ سال متوسط عمر مردم ایران مرهون تلاش های این قشر است

  • شناسه خبر: 149944
فعالیت ۵۳۰ پزشک در رفسنجان / افزایش ۲۰ سال متوسط عمر مردم ایران مرهون تلاش های این قشر است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: از سالهای پس از انقلاب بیش از بیست سال متوسط عمر مردم ایران افزایش پیدا کرده است و این مهم مرهون اقدامات همکاران عزیز من در حوزه های مختلف پزشکی از جمله بهداشت، درمان و دارو و غذاست.

خانه » پزشکی و سلامت » فعالیت ۵۳۰ پزشک در رفسنجان / افزایش ۲۰ سال متوسط عمر مردم ایران مرهون تلاش های این قشر است

دکتر علی اسماعیلی ندیمی صبح امروز در گفت و گو با خانه خشتی به مناسبت گرامیداشت روز پزشک اظهار داشت: این روز را به تمامی همکارانم در جامعه بزرگ پزشکی شهرستانهای رفسنجان و انار و سایر همکارانم تبریک عرض می کنم.

وی افزود: بسیار سپاسگذارم از تلاش و کوشش همکاران که به شکل شبانه روزی مشغول خدمت به مردم هستند، بدون تردید نقش بی بدیل جامعه پزشکی در جهت ارتقای سلامت مردم ایران انکار ناپذیر است بطوریکه از سالهای پس از انقلاب بیش از بیست سال متوسط عمر مردم ایران افزایش پیدا کرده است .

دکتر اسماعیلی بیان داشت: این مهم مرهون اقدامات همکاران عزیز من در حوزه های مختلف پزشکی از جمله بهداشت، درمان و دارو و غذاست.

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم همه همکارانم سرفراز و سالم باشند به ویژه همکارانی که در اورژانس ها و مراکز بهداشتی درمانی شبانه روزی مشغول خدمت به شهروندان می باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: هم اکنون تمامی رشته های تخصصی و فوق تخصصی پزشکی در شهرستان رفسنجان را داریم و در حوزه عمومی نیز تمامی مراکز بهداشت و درمان در شهر و روستا پزشک دارند و حتی برخی مراکز دارای دو پزشک هستند تا اختلالی در خدمات رسانی ایجاد نشود.

وی تصریح کرد: ۱۰۰ دندانپزشک، ۲۵۰ پزشک عمومی ، ۷۰ متخصص و ۱۱۰ پزشک در سایر رشته ها در مجموعه پزشکی شهرستان رفسنجان مشغول به خدمت هستند.

 

برچسب ها:
دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان روز پزشک
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان