حضور مس سرچشمه رفسنجان در ششمین نمایشگاه بین المللی معدن،صنایع معدنی و ماشین آلات معدنی/تصاویر

  • شناسه خبر: 146999
حضور مس سرچشمه رفسنجان در ششمین نمایشگاه بین المللی معدن،صنایع معدنی و ماشین آلات معدنی/تصاویر

مجموعه مس سرچشمه رفسنجان نیز همچون سالهای گذشته در ششمین نمایشگاه بین المللی معدن،صنایع معدنی و ماشین آلات معدنی حضور دارد و محصولات تولیدی این مجتمع در معرض دید بازدید کنندگان قرار دارد.

خانه » اقتصادی » حضور مس سرچشمه رفسنجان در ششمین نمایشگاه بین المللی معدن،صنایع معدنی و ماشین آلات معدنی/تصاویر

محمدرضا رجب‌پور رییس روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی در این باره بیان داشت: شرکت ملی صنایع مس ایران در غرفه ای به متراژ ۲۰۸ متر که متشکل از غرفه مس سرچشمه ،مس شهربابک، مس سونگون ،مرکز تحقیق و توسعه مس سرچشمه و واحدهای زنجیره تامین و بومی سازی قطعات در این نمایشگاه حضور دارد.
وی افزود: محصولاتی که از طرف مجتمع مس سرچشمه به نمایش گذاشته شده است شامل نمونه سنگ های معدنی ،کنسانتره مس، کنسانتره مولیبدن و محصولات تولیدی پالایشگاه شامل: مفتول هشت میلی متری ،کاتد مس و همچنین آند کارخانه ذوب است .
رجب پور خاطر نشان کرد: این نمایشگاه از تاریخ ۳ تیرماه آغاز به کار کرده و مراسم افتتاحیه آن از چهارم تیرماه با حضور معاون وزیر صنعت ،معدن و تجارت، سرپرست استانداری کرمان،مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران نماینده مردم شهرستان‌های رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی و معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان رفسنجان برگزار گردید و تا ششم تیرماه هم این نمایشگاه دایر است .
وی از علاقمندان به معدن و دانشجویان رشته معدن و همچنین شرکتهای بومی که در استان کرمان توانایی ساخت قطعات مجتمع مس را دارند جهت بازدید از نمایشگاه دعوت کرد.

 

عکس ؛امین قاسمیان 

برچسب ها:
رفسنجان ششمین نمایشگاه بین المللی معدن ششمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، فراوری موادمعدنی و تجهیزات وابسته مس سرچشمه مس سرچشمه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان