قوانین حرفه ای از سوی یک مربی حرفه ای

علی دایی فوتبالیست های قلیانی را ۱۰ میلیون تومان جریمه می کند

  • شناسه خبر: 13789
علی دایی فوتبالیست های قلیانی را ۱۰ میلیون تومان جریمه می کند

سرمربی تیم فوتبال راه آهن هر بازیکن این تیم را که قلیان بکشد را ۱۰ میلیون تومان جریمه می کند.   به گزارش “خانه خشتی”،علی دایی سرمربی تیم فوتبال راه آهن ضمن رفاقت و نزدیکی که با بازیکنان این تیم دارد در مورد نظم و انضباط و سرپیچی از مقررات  هم به شدت سختگیر است. البته […]

خانه » آخرین اخبار » علی دایی فوتبالیست های قلیانی را ۱۰ میلیون تومان جریمه می کند
سرمربی تیم فوتبال راه آهن هر بازیکن این تیم را که قلیان بکشد را ۱۰ میلیون تومان جریمه می کند.
  به گزارش “خانه خشتی”،علی دایی سرمربی تیم فوتبال راه آهن ضمن رفاقت و نزدیکی که با بازیکنان این تیم دارد در مورد نظم و انضباط و سرپیچی از مقررات  هم به شدت سختگیر است. البته دایی برای اینکه بازیکنان تیمش همواره بهترین عملکرد را در میدان داشته باشند قوانین و مقرراتی هم خودش برای بازیکنان وضع کرده که بسیار خوب ومطلوب است. علی دایی که خودش سال ها در سطح اول فوتبال ملی ایران و باشگاهی در اروپا حضور داشته است به بازیکنان تیم راه آهن گفته است هر بازیکنی که قلیان بکشد و یا از نوشیدنی های غیرمجاز استفاده کند ۱۰ میلیون تومان جریمه می شود و بازیکنان راه آهن هم می دانند که دایی در اجرای قانون با هیچکس شوخی ندارد به همین دلیل هم به هیچ عنوان دنبال دود قلیان ونوشیدنی های غیر مجاز که حتی مصرفش در شرع ما نیز حرام اعلام شده نمی روند.

اگر سرمربیان دیگر نیز مثل علی دایی چنین مقرراتی برای بازیکنان وضع می کردند دیگر احتیاجی به جار و جنجال های بیهوده منشور اخلاقی در فدراسیون نبود منشور اخلاقی که اگرچه خوب بود اما آنقدر که در موردش شعار داده شد به آن عمل نکردند و نتیجه اش هم اکنون داشتن فوتبالیست های قلیانی زیادی  در لیگ برتر است!

منبع:مدال نیوز

برچسب ها:
علی دایی علی دایی فوتبالیست های قلیانی را 10 میلیون تومان جریمه می کند فوتبال
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان