ايران قاتل جان سياستمداراني كه هر چه نقشه مي كشند به در بسته مي خورند

  • شناسه خبر: 13400
ايران قاتل جان سياستمداراني كه هر چه نقشه مي كشند به در بسته مي خورند

ايران قاتل جان سياستمداراني كه هر چه نقشه مي كشند به در بسته مي خورند:

خانه » آخرین اخبار » ایران قاتل جان سیاستمدارانی که هر چه نقشه می کشند به در بسته می خورند

به گزارش “خانه خشتی”،آمريكا براي خوش خدمتي اش به ايالت پنجاه و يكمش يو اسرائيل سوريه را بهم ريخت ؛در مرز تركيه ؛روسيه سامانه موشكي زد؛در لبنان بلوا به پا كرد؛14 مارسي ها رابسيار شارژ كردتا كاري كنند ؛اتفاقي نيفتاد.از آنها كه بگذريم به ايران مي رسيم:وقتي خبرنگاراز كلينتون سوال كرد دغدغه سالهاي خدمتت چه بوده از روي باد هوا نگفت ايران؛از عمق جان گفت ايران چون اينها با همفكري روباه پيرشان براي هر كس نقشه كشيدند درست از كار درآمدالا ايران.ايران كه از اول انقلاب و بعد از ورود دانشجويان به لانه جاسوسي رابطه قطع و ايران تحريم شد.تمام رئيس جمهورها و وزراي خارجه آمريكا آمدند و رفتند ولي تحريم ها هنوز پا برجايند ؛برايمان با خوش خدمتي لقمه حرام خورده صدام جنگي به عظمت تاريخ به راه انداختند .از زبان برخي فرماندهان جنگ شنيدم كه در بين اسرايي كه از عراقيها گرفتيم نزديك به 80 كشور جهان نيروي نظامي كمك صدام فرستاده بودند تا برسد به سلاح هايشان؛جنگ را گذرانديم فتنه ها به پا كردند فتنه ها هم به خير و خوشي گذشت؛تاب نياوردند صيادها؛شوشتريها؛عليمحمديها؛احمدي روشن هاو….كه نمود كارهايشان دشمن كور كن بود را از سر راه برداشتند ولي در سد آهنين ملت خللي حاصل نشد .رژيم جمهور خوش چهره آمريكا با آن دست چپش چقدر امضا زد و چقدر تحريم روي تحريم گذاشت باز هم ديدند آب از آب تكان نخورد.زمزمه هايي پيچيد كه ما براي مذاكره با ايران آماده ايم نبايد دست و پاچه بشويم اگر صبر كنيم به قول امام (ره)به دست و پايمان هم مي افتند آخر ايران دارد همگي شان را دق مرگ مي كند.يك وقتي است شما كاري مي كنيد و همه در جريانندو امور به خوشي مي گذرد اينها همه متاسفانه از وضع داخلي ايران خبري ندارند و مخبرهايشان شده اند لندن نشين هاي بي ظرفيت .هر چه مي گويند و تحليل مي كنند عكسش در مي آيد بهمين خاطر كلا فه شده اند و چاره اي جز مذاكره با ايران نمي بينند چون هر روز به آمريكا فشار مي آورند كه بايد به ايران حمله كني و حكومت را تغيير دهي زيرا ما عشق خدمت به ملت دارد اذيتمان مي كند .آنها درست است ايراني اند ولي ايراني ها رانمي شناسند چون روزنامه مي نويسند و تحليل مي نويسند همه كه تحليل هايشان تمام شد ملت دقيقه نودكاري مي كند كارستان كه همه انگشت به دهان مي مانند.بي راهه نيست كه همگان اذعان دارند كه ايرانيها سياسي ترين مردم دنيايند .دمتان گرم كه غرورتان هم دشمن كش است من مطمئنم هيلاري هيچ مرگش نيست ديگر مخش به جايي قد نمي دهد ميخواهد سياستمدارانه و با ديپلماسي من سكته زده ام خودش را از اين بلوا نجات دهد زيرا دنيا در برابر اين همه تحريم و نقشه حمله كه براي ايران كشيدند از آنها سوال مي پرسند بيچاره ها چه بگويند ؛گناهي ندارند زيرا معتقد نيستند با آل علي هر كه در افتاد بر افتادحتي اگر 400 كلاهك هسته اي داشته باشند

حيدر معصومي ريسه

برچسب ها:
ايران قاتل جان سياستمداراني كه هر چه نقشه مي كشند به در بسته مي خورند
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان