امام جمعه رفسنجان مطرح کرد :

شناخت و بصیرت اولویت های مهم دین اسلام

  • شناسه خبر: 133046
شناخت و بصیرت اولویت های مهم دین اسلام

امام جمعه رفسنجان گفت : تمام ائمه معصوم به موضوع شناخت و بصیرت اشاره داشته اند ،دین ما از ائمه است باید از انها الگو بگیریم .

خانه » سیاسی » شناخت و بصیرت اولویت های مهم دین اسلام

به گزارش خانه خشتی ؛حجت الاسلام رمضانی پور صبح روزگذشته در یادواره شهید پورعلی و هفته گرامیداشت بسیج دانش اموزی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید حسین فهمیده اظهار داشت :شهدا عمل به وظیفه کرده اند و ماهم باید با ادامه راه انها و داشتن بصیرت به وظیفه خود عمل کنیم.

وی بیان داشت :برای رزمندگان هدف شهادت نبود ،هدف جنگیدن و مقابله با دشمن و استکبار بود ،جنگ ما ، جنگ با ۳۰ کشور بود چه انهایی که با نیرو به ارتش عراق کمک کرده بودند و چه کشورهایی که سلاح به انها دادند .

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه ما بیش از یک میلیون جانباز و ۲۲۰ هزار نفر شهید داده ایم تصریح کرد :چرا امامان ما امام بودند ولی اندک مدت کوتاهی هم حکومت نکردند ؟ براینکه مردم ،امامت ان زمان را نشناختند ،ما امروز باید شناخت پیدا کنیم اگر شناخت پیدا کردیم تمام اصول دینی را رعایت می کنیم .

وی به اهمیت شناخت و معرفت رزمندگان در دوران جنک تحمیلی اشاره کرد و گفت :امروزه ساعتها عمر خود را در فضای مجازی سپری می کنیم ولی شناخت و معرفت نداریم زمانیکه شناخت پیدا شود سیاهی چادر دختران امروز ما کمر دشمن را می شکند .

رمضانی پور عنوان داشت :تمام ائمه معصوم به موضوع شناخت و بصیرت اشاره داشته اند ،دین  ما از ائمه است باید از انها الگو بگیریم .

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان رفسنجان هفته بسیج دانش اموزی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان