علی سامره: باید با اختلاف پنج گل پیروز می شدیم

  • شناسه خبر: 127447
علی سامره: باید با اختلاف پنج گل پیروز می شدیم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان نتیجه دیدار تیمش مقابل آلومینیوم اراک در هفته دوم رقابت های لیگ دسته اول کشور را نا عادلانه دانست.

خانه » ورزشی » علی سامره: باید با اختلاف پنج گل پیروز می شدیم

به گزارش خانه خشتی ، علی سامره در پایان بازی مقابل آلومینیوم اراک با بیان اینکه تیمش در این دیدار باید با اختلاف پنج گل پیروز می شد افزود: اشتباهات فردی و بی تجربگی بعضی از بازیکنان و بعضی از مسائل حاشیه ای دست به دست هم داد تا ما بازی دو بر صفر برده را با تساوی دو بر دو عوض کنیم.
سرمربی مس رفسنجان با اشاره به اینکه داور در این دیدار با لطفی که به تیم حریف داشت نتیجه را به راحتی عوض کرد و سه امتیاز ما را تبدیل به یک امتیاز کرد خاطر نشان کرد: در مجموع داوری بد نبود اما در چند صحنه با اعتراض تیم حریف به داوری متاسفانه ۱۸۰ درجه داوری تغییر پیدا کرد.
سامره با بیان اینکه من متوجه این رفتارها نمی شوم افزود: در پایان بازی نیز داور مسابقه ۴ دقیقه زمان تلف شده اعلام کرد اما این چهار دقیقه هفت دقیقه طول کشید تا تیم حریف گل تساوی را به ثمر برساند.
سرمربی مس رفسنجان تصریح کرد: متاسفانه با اخراج بحث برانگیز بازیکن ما در دقیقه هفتاد توسط داور مسابقه که دقایقی پیش از کارت زرد دوم، به او کارت زرد داده شده بود که آن هم بحث برانگیز بود شیرازه تیم ما از هم پاشیده شد و دو دقیقه بعد از اخراج نیز برای تیم حریف پنالتی اعلام می شود.
وی با اشاره به اینکه من واقعا این نوع رفتارها را درک نمیکنم افزود: باید تمامی این مسائل حاشیه ای و این نوع قضاوت ها بررسی شود تا به فوتبال ما کمک شود.
سامره با بیان اینکه برای من خیلی جالب است که این اتفاقات و این نوع قضاوت بر علیه تیم ما در زمین و شهر خودمان اتفاق می افتد افزود: با این شرایط خدا باید به ما در بازیهای خارج از خانه رحم کند.
سرمربی مس رفسنجان در پایان با بیان اینکه کمی معرفت و انصاف و عدالت در فوتبال خوب است ابراز امیدواری کرد فدراسیون فوتبال و کمیته داوران این بازی را مورد بررسی قرار دهند تا در بازی های آتی شاهد اینگونه بی عدالتی ها نباشیم.

برچسب ها:
علی سامره مس رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان