جشن نسیم مهر در حمایت از خانواده زندانیان نیازمند در رفسنجان برگزار شد / تصاویر

  • شناسه خبر: 124111
جشن نسیم مهر در حمایت از خانواده زندانیان نیازمند در رفسنجان برگزار شد / تصاویر

جشن نسیم مهر ویژه ی حمایت از خانواده زندانیان نیازمند شب گذشته با حضور مسئولین در تالار عقیق رفسنجان برگزار شد.

خانه » فرهنگی مذهبی » جشن نسیم مهر در حمایت از خانواده زندانیان نیازمند در رفسنجان برگزار شد / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ؛ با هماهنگی انجمن حمایت از خانواده های زندانیان نیازمند در شهرستان رفسنجان جشن نسیم مهر در حمایت از خانواده زندانیان نیازمند و جشن گلریزان شب گذشته با حضور رئیس ستاد دیه استان کرمان امام جمعه و رئیس دادگستری و جمعی از دیگر مسئولین شهرستان رفسنجان و همچنین جمعی از خیرین و خانواده های محترم زندانیان نیازمند در تالار عقیق شهر رفسنجان برگزار شد.

حسین رئیسی نژاد دادستان عمومی و انقلاب رفسنجان در این مراسم از حضور ۹۰۰ نفر در زندان رفسنجان خبر داد و میزان بدهی مالی زندانیان را ۲میلیاردو ۵۴۳میلیون تومان  عنوان کرد.

وی افزود: با توجه به مشکلات و کمبودهایی که خانواده زندانیان دارند علاوه بر ستاد و انجمن حمایت اززندانیان ما نیازمند دستان پرتوان خیرین هستیم .

رئیسی تصریح کرد:تاکنون ۵۷ نفر با پرداخت دیه ،۴۴ نفر با گذشت شاکی از زندان  ازاد شده اند و ۸ نفر هم به خاطرمحکومیت مالی در زندان به سر می برند .

دادستان اذعان داشت :ما باید یک منبع مستمر برای زندانیان و خانواده های انها ایجاد کنیم و همچنین در زمینه توانمند سازی زندانیان قدم برداریم تا پس از ازادی زندانیان بتوانند به راحتی در جامعه زندگی کنند .

وی بیان داشت :در سال ۹۵ سبد کالای ماه رمضان به مبلغ ۴۷۶ میلیون ریال ،سبد کالا عید فطر به مبلغ ۱۸۷ میلیون ریال و کمک موردی به ۱۳۵ نفر به مبلغ ۲۰۲ میلیون ریال ،۷۵ مورد کمک هزینه درمانی به مبلغ یکی میلیون ونهصد پنجاه هزار تومان و… در اختیار خانواده های بی بضاعت زندانی قرار گرفته است .

برچسب ها:
انجمن حمایت از خانواده زندانیان در رفسنجان حمایت از خانواده زندانیان نسیم مهر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان