تعطیلی ۸۵۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در سطح منطقه یک شهری

  • شناسه خبر: 124011
تعطیلی ۸۵۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در سطح منطقه یک شهری

سرپرست شهرداری منطقه یک گفت: در سال گذشته از ۸۵۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در سطح منطقه یک شهری جلوگیری به عمل آمد.

خانه » آخرین اخبار » تعطیلی ۸۵۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در سطح منطقه یک شهری

به گزارش خانه خشتی به نقل از روابط عمومی شهرداری رفسنجان، علی جعفری با اعلام این خبر افزود: به منظور جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز پروانه های صادر شده در حال ساخت و ساز به صورت روزانه کنترل می شود که در سال ۹۵ نزدیک به ۷۰۰ مورد پروانه صادر شده کنترل گردید.

سرپرست شهرداری منطقه یک در ادامه به جمع آوری بیش از ۳۶۰ تابلوی غیرمجاز و نصب شده در سطح شهر در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در سال ۹۵ بیش از ۳۳۵ اخطار سدمعبر به مغازه داران و کارگاه های متخلف ارائه شده و بیش از ۴۸۰ مورد سدمعبر توسط معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه یک رفع گردیده است.

وی با اشاره به پلمپ ۲۸ مغازه تجاری در سطح منطقه یک شهری در سال ۹۵، اظهار کرد: بازرسی و نظارت بر واحدهای تجاری و ساختمانی در سطح منطقه یک شهری جهت جلوگیری از هر گونه اقدام غیرمجاز به صورت روزانه انجام می شود.

جعفری در ادامه از صدور بیش از ۶۷۰ پروانه تجاری و مسکونی در سال گذشته در سطح منطقه یک شهری خبر داد و افزود: در سال ۹۵ بیش از ۴۴۰ پروانه تمدید، توسعه و اصلاح گردید.

سرپرست شهرداری منطقه یک با اشاره به اجرای بیش از ۱۲ هزار مترمربع سنگفرش پیاده روهای معابر منطقه یک، از اتمام لکه گیری آسفالت کوچه و خیابان های منطقه یک به متراژ نزدیک به ۳۴ هزار مترمربع در سال ۹۵ خبر داد و تصریح کرد: در سال گذشته عملیات شن ریزی و تسطیح بستر معابر و کوچه های منطقه یک به متراژ بیش از ۴۴ هزار مترمربع انجام و به پایان رسیده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در سال گذشته بیش از ۳ میلیون و ۲۳۵ هزار مترمربع تملک املاک مسیری جهت تفکیک در سطح منطقه یک شهری انجام شده است.

برچسب ها:
شهرداری رفسنجان علی جعفری منطقه یک
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان