پدر شهید احمدی روشن در جمع دانشجویان دانشگاه ولی عصر(عج) مطرح کرد :

انتخاب ما کسی است که اقتدار نظام را حفظ کند نه آنکه دستش مقابل دشمن دراز باشد

  • شناسه خبر: 122995
انتخاب ما کسی است که اقتدار نظام را حفظ کند نه آنکه دستش مقابل دشمن دراز باشد

پدر شهید هسته ای مصطفی احمدی روشن گفت: کسی را انتخاب کنید که از شرف و حیثیت کشورشمادر مقابل دشمنان محافظت نماید کسی نباشد دستش را پیش دشمنان دراز کند و بعد از چهارسال عنوان کند هیچ ابی از این چشمه نصیب ما نمی شود .

خانه » سیاسی » انتخاب ما کسی است که اقتدار نظام را حفظ کند نه آنکه دستش مقابل دشمن دراز باشد

به گزارش خانه خشتی ؛ رحیم احمدی روشن شب گذشته در مراسم جشن دو سالگی تشکل جامعه اسلامی دانشگاه ولی عصر (عج) با اشاره شهادت فرزندش در روز ۲۱ دی ماه سال ۹۰ اظهار داشت: صدمه بزرگی به ما وارد می شود ما احساس کردیم ستون زندگیمان را از دست دادیم .

وی افزود :ما احساس می کنیم شما دانشجویان در کنار ما هستید و این راه بدون مصطفی را ادامه میدهید این شعار نبود که در مقطع زمانی به وجود امده باشد و بعد تعطیل شود شما نوشتید امضاء کردید که مصطفی احمدی روشن باشید و ادامه دهنده راه او باشید .

پدر شهید احمدی روشن تصریح کرد :خدا رو شکر می کنیم که بچه هایی داریم در این برهه سنگین سلطه دشمن، ادامه دهنده راه این شهید هستند اما اینکه برخی نمی خواهند این مسئله را هضم کنند و یک پدر بیایید اینجا بایستد در مقابل این بچه های درددلش را بگویید و بگوید مصطفی به چه دلیل به شهادت رسید .

وی افزود :برای سرافرازی ملت به چه دلیل استکباردنیا فکرکرد مصطفی جای انها را تنگ کرده است استکبار جهانی برای چه دنیا را به خاطر شهدای هسته ایی تنگ می دید ما می خواستم اقای خود باشیم و زیر بار استکبار نباشیم و دست در جیب خود کرده باشیم خواستیم ارمانها و اقتدارمان را حفظ کنیم .

پدر شهید احمدی روشن بیان داشت :خواستیم زیر بار ننگ استکبار نباشیم که آنها بگویند اگر ما نبودیم ملت ایران غنی سازی اورانیوم را نمی فهمیدند نخواستیم عنوان کنیم این دشمن منت بر سر ما بگذارد و ما غنی سازی ۲۰ درصد را برای خود احقاق کنیم .

وی افزود :متاسفانه برخی نمیخواهند این پدر شهید بیایید صحبت کند از سخنرانی وی ممانعت کردند از همه بدتر دل بچه های ما را شکستند و دلشان را سرخورده کردند که ما  اینقدر قابل نیستم که بیاییم صحبت کنیم این دل ماست که می شکند .

پدر شهید احمدی روشن به ویژگیهای پسرش اشاره داشت و بیان داشت :شهدا برای ما اسوه و الگو هستند زندگی کردن و مردن را از انها باید یاد گرفت تا زنده ایم باید مثل انها زندگی کنیم شهدا تاثی از ائمه اطهار کردند .

وی افزود :این علی اکبرهای زمان هستند اینچنین حماسه های می افرینند و ملت ایران افتخار می کنند که چنین جوانهایی دارد اینها برای ما الگو واسوه هستند .

پدر شهید احمدی روشن در خصوص به انتخابات گفت :اگر رای ندهید یک حق بزرگی به گردن شماست مانند نماز روزه و ..اگر رای بدهید حق بزرگتری گردن شما می اید و ان این است باید فرد اصلح را در بین صالحین را انتخاب کنید کسی را انتخاب کنید که از شرف و حیثیت کشورشما و از دستاوردها ،اقتدار و ارمانهای شما در مقابل دشمنان  محافظت نماید.

وی افزود :کسی نباشد دستش را پیش دشمنان دراز کند بعد از چهارسال عنوان کند هیچ ابی از این چشمه نصیب ما نمی شود ان هم دشمنی که قران برای ما ان را معرفی کرده است .

پدر شهید احمدی روشن گفت :باید یک نفر را که واقعا دلسوز این ملت باشد انتخاب کنید همه ما مسئولیت داریم اگر انتخاب نااصلح باشد باید در پیشگاه خداوند جواب بدهیم و اگر انتخاب نکنید یک مسئولیت بزرگتری بر گردنتان افتاده است امیدوارم با علم و دانش خود در خدمت  رستگاری ملت ایران پیش بروید .

 

برچسب ها:
احمدی روشن انتخاب پدر شهید احمدی روشن
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان