آماده باش کامل نیروهای سازمان عمران برای هدایت مسیر آب رودخانه گیودری

  • شناسه خبر: 118554
آماده باش کامل نیروهای سازمان عمران برای هدایت مسیر آب رودخانه گیودری

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان از آماده باش کامل نیروهای این سازمان برای هدایت مسیر آب رودخانه از روزهای گذشته خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » آماده باش کامل نیروهای سازمان عمران برای هدایت مسیر آب رودخانه گیودری

به گزارش خانه خشتی به نقل از روابط عمومی شهرداری رفسنجان یدا… آذرنگ ضمن اعلام این خبر افزود: نیروهای این سازمان بصورت ۲۴ ساعته در جاده کرمان به رفسنجان حضور دارند تا ضمن هدایت آب رودخانه، از ورود آب به مسیر جاده خودداری کنند.

وی با اشاره به تلاش نیروهای سازمان عمران طی روزهای اخیر، اظهار کرد: جمعه شب گذشته ۱۴ خودروی کمپرسی و لودر به مسیر رودخانه مقابل شهرک صنعتی اعزام گردید تا از تخریب جاده جلوگیری شود.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان خاطرنشان کرد: نیروهای این سازمان به صورت مستمر و با همکاری اداره راه و شهرسازی برای حفاظت از جاده ها و معابر مجاور رودخانه ها حضور دارند.

آذرنگ افزود: نیروهای سازمان عمران شهرداری رفسنجان هم چنین با همکاری اداره برق برای جلوگیری از سقوط تیرهای چراغ برق جاده کرمان به رفسنجان اقدام به شن ریزی این محل ها نموده اند.

وی ادامه داد: استقرار نیروهای سازمان عمران در شهرک جهاد برای بازگشایی مسیر رودخانه و آبکشی در محل رادیو شهری رفسنجان از مهم ترین اقدامات این سازمان طی روزهای اخیر بوده است.

برچسب ها:
رودخانه سازمان عمران سیلاب شهرداری رفسنجان گیودری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان