پلمپ ۶ مغازه متخلف و ساختمان غیرمجاز توسط معاونت خدمات شهری منطقه دو

  • شناسه خبر: 116888
پلمپ ۶ مغازه متخلف و ساختمان غیرمجاز توسط معاونت خدمات شهری منطقه دو

شهردار منطقه دو شهر رفسنجان گفت: در سه ماهه سوم سال جاری ۶ مغازه و ساختمان غیرمجاز توسط معاونت خدمات شهری منطقه دو پلمپ شد.

خانه » آخرین اخبار » پلمپ ۶ مغازه متخلف و ساختمان غیرمجاز توسط معاونت خدمات شهری منطقه دو

به گزارش خانه خشتی به نقل از روابط عمومی شهرداری رفسنجان، جهانگیر ملکی با اشاره به اینکه بازدید از ساخت و سازها در سطح شهر به صورت روزانه انجام می شود، گفت: در سه ماهه سوم سال جاری از ۵۳ مورد ساخت و ساز غیرمجاز جلوگیری و ۶ مغازه متخلف و ساختمان غیرمجاز پلمپ شد.

وی هم چنین به جلوگیری از ۷ مورد حفر چاه غیرمجاز در سطح شهر طی سه ماهه سوم امسال اشاره کرد و افزود: بیش از ۱۱۰ حفاری دارای مجوز طی این مدت کنترل و از ۸ مورد حفاری غیرمجاز جلوگیری شده است.

شهردار منطقه دو شهر رفسنجان با بیان اینکه در فصل پاییز بیش از ۳۶۰ مورد سد معبر در سطح این منطقه جمع آوری شده است، خاطر نشان کرد: اخطار کتبی به مغازه های متخلف، جمع آوری تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز در سطح شهر، جمع آوری ماشین های دوره گرد و اسقاطی و پارچه های فرسوده از جمله موارد سد معبر می باشد.

ملکی در ادامه از بارگیری بیش از ۱۰۰ مورد نخاله ساختمانی در فصل پاییز خبر داد و گفت: در سه ماهه سوم سال جاری بیش از ۲۳۰ اخطار کتبی در مواردی از قبیل فاضلاب، سد معبر، نخاله ساختمانی و ریختن زباله صادر شده است.

وی هم چنین به صدور بیش از ۱۰۰ پروانه مسکونی و تجاری در سه ماهه سوم فصل جاری اشاره کرد و افزود: در فصل پاییز نزدیک به ۱۰۰ پروانه قدیمی توسعه و یا اصلاح شده است.

شهردار منطقه دو یادآور شد: طی سه ماهه سوم سال جاری بیش از ۱۲۰ گواهی پایان کار و بیش از ۸۰ گواهی عدم خلاف توسط شهرداری منطقه دو صادر گردیده است.

برچسب ها:
پلمپ شهرداری رفسنجان معاونت خدمات شهری منطقه دو
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان