مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان مطرح کرد :

شهدای مدافع حرم باعث شدند قدرت کشور در منطقه احساس شود

  • شناسه خبر: 114857
شهدای مدافع حرم باعث شدند قدرت کشور در منطقه احساس شود

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: شهدا در دل دشمنان ترس ایجاد کردند که دشمن جرات تجاوز به ایران را ندارند شهدا به دشمنان هم درس دادند ، لطف خدا و عظمت ولایت فقیه همین است که قدرت کشور در منطقه احساس می شود .

خانه » فرهنگی مذهبی » شهدای مدافع حرم باعث شدند قدرت کشور در منطقه احساس شود

به گزارش خانه خشتی ، حسنی مدیر کل بنیاد شهیدان در مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم که به همت شهرداری رفسنجان شب گذشته در هتل باغ برگزار شد، اظهار داشت : مادران شهید و خانواده های شهیدان مدافع حرم حق شفاعت دارند ، ۲۲۴ هزار و ۴۵۰ امار کل شهدای کشور می باشد و شهدای حرم بالای سه هزار نفر رسیدند.

حسنی گفت :با وجود اینکه رهبر ما نه فراخوانی دادند نه دعوت کردند ولی رزمندگان مدافع حرم از حریم حضرت زینب(س) و پیامبر اکرم(ص) دفاع می کنند و در این راه به شهادت می رسند ، شهیدان دنیای اخلاص بودند .

وی بیان داشت : شهدا در دل دشمنان ترس ایجاد کردند که دشمن جرات تجاوز به ایران را ندارند شهدا به دشمنان هم درس دادند ، لطف خدا و عظمت ولایت فقیه همین است که قدرت کشور در منطقه احساس می شود .

حسنی تصریح کرد: امریکائیها در سال ۵۹ دنبال این بودند که شهادت چیست و از مرگ نترسیدن و اوج ایثارگری چیست، می خواستند معنی این مفاهیم را بدانند و استفاده کنند.

برچسب ها:
شهدای مدافع حرم گرامیداشت شهدای مدافع حرم در رفسنجان مدافع حرم
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان