حجت السلام اسماعیل سعادت مشاور عالی سپاه قدس مطرح کرد :

قدرت کلام مقام ولایت فقیه منشا قدرت و پیروزی است

  • شناسه خبر: 113951
قدرت کلام مقام ولایت فقیه منشا قدرت و پیروزی است

حجت السلام اسماعیل سعادت گفت :قدرت کلام و فریادهای مقام معظم رهبری برای ما منشا قدرت ، عظمت و پیروزی است و منشاء پیروزی هایی است در حلب و دیگر شهرها مشاهده می کنیم

خانه » اجتماعی » قدرت کلام مقام ولایت فقیه منشا قدرت و پیروزی است

به گزارش خانه خشتی ؛حجت الاسلام اسماعیل سعادت مشاور عالی سپاه قدس در مراسم هفتمین گردهمایی رزمندگان گردان ۴۱۰ غواص حضرت رسول (ص) که امروز در مجموعه فرهنگی هنری ازادی شهر سرچشمه برگزار شد  ضمن اشاره به روایتی از امام صادق (ع) اظهار داشت :سوره فجر سوره امام حسین (ع) می باشد در نمازهای واجب بخوانید هر کسی این سوره را بخواند در بهشت در کنار امام حسین (ع) می باشد .

وی افزود :امام حسین در عاشورا ایه ای در وصیت خود تلاوت می کردو گردانی به نام شهدا ایجاد کرده بود امام حسین (ع) در روز عاشورا انچنان حال معنوی پیدا کرده بود چرا که دارای نفس مطمئنه بود.همان نفس و عشقی  که رزمندگان و شهدای ما در بهترین حالات معنوی در میدان جنگ داشته اند.

حجت الاسلام اسماعیل سعادت مشاور عالی سردار حاج قاسم سلیمانی در هفتمین گردهمایی رزمندگان گردان ۴۱۰ غواص حضرت رسول(ص) در مجموعه فرهنگی هنری آزادی شهر سرچشمه

حجت الاسلام اسماعیل سعادت مشاور عالی سردار حاج قاسم سلیمانی در هفتمین گردهمایی رزمندگان گردان ۴۱۰ غواص حضرت رسول(ص) در مجموعه فرهنگی هنری آزادی شهر سرچشمه

حجت السلام اسماعیل سعادت با بیان اینکه امام  حسین (ع) نفس مطمئنه داشت گفت :در شب عاشورا راوی می گوید کنار خیمه های امام حسین (ع) که رد می شدی با خداوند زمزمه هایی داشتند یا در حال رکوع یا سجود،قیام بودند مهمترین برجستگی که عاشورا داشت خوف و رجایی بود در دل یاران امام حسین وجود داشت که امام حسین و یارانش را دارای نفس مطمنئه کرد .

وی افزود :هر چه صحنه برای امام حسین سخت تر می شود چهره اش برافروخته می شد اگر ذکر خدا در انسان به وجود امد دیگه ترسی نمی ماند و ان بزرگترین قدرت برای انسان می باشد و همه این حالات را در همه گردانها داشتیم و اوجش در عملیات والفجر ۸بود .

 حجت السلام اسماعیل سعادت تصریح کرد :ما هر چی بدست اوردیم در پرتو دو چیز بود یکی ارتباط با خدا و نماز شب و توسل شهدا و رزمندگان دوم ان تعبد بچه های رزمنده نسبت به ولایت و امام .تمام توجه انها این بود خواسته امام چی بوده که خودشان را برای رضایت امام (ره) تحقق ببخشند .

وی افزود : عملیات کربلای ۱ برای ازادی مهران بعد از والفجر ۸ بود که انجام شد  وضعیت بسیار بحرانی  از نظر بهم ریختن انسجام یگانها داشتیم دشمن ان دفاع استراتژیک متحرک را شروع کرد سراسر جبهه ها و  مهران را گرفت .یکی از فرماندهان خدمت امام رفته بود گفتند از مهران چه خبر؟ که همه فرماندهان زدند زیر گریه تصمیم بر این شد که عملیات ازادی سازی شروع شود .

هفتمین گردهمایی رزمندگان گردان ۴۱۰ غواص حضرت رسول(ص) در مجموعه فرهنگی هنری آزادی شهر سرچشمه

هفتمین گردهمایی رزمندگان گردان ۴۱۰ غواص حضرت رسول(ص) در مجموعه فرهنگی هنری آزادی شهر سرچشمه

حجت السلام اسماعیل سعادت با بیان اینکه عملیات ازادی سازی مهران را برای رضایت امام و ولایت انجام شد خاطرنشان کرد :امروز ولایت فقیه نظام را سکان داری می کند و به لطف الهی ان چنان مسلط و پیشرو و در قبض قدرت خودش رهبری جهان اسلام را گرفته که امروز همه جهان اسلام نگاهشون به سخن و پیام اوست .

وی بیان داشت :قدرت کلام و فریادهای مقام معظم رهبری برای ما منشا قدرت ، عظمت و پیروزی است و منشاء پیروزی هایی است در حلب و دیگر شهرها مشاهده می کنیم است و فرمانده میدان هم حاج قاسم سلیمانی است که مالک اشتر اوست و به حول و قوه الهی امیدواریم دروازه های قدس عزیز به همین گونه بر روی امت اسلامی ما گشوده شود .

برچسب ها:
حجت السلام اسماعیل سعادت سپاه قدس گردان 410 غواص حضرت رسول (ص) مقام معظم رهبری مقام ولایت فقیه هفتمین گردهمایی رزمندگان گردان 410 غواص حضرت رسول (ص) ولایت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان