فرماندار رفسنجان مطرح کرد:

بسیج در راس کارها مورد توجه همه اقشار قرار گیرد

  • شناسه خبر: 112172
بسیج در راس کارها مورد توجه همه اقشار قرار گیرد

فرماندار رفسنجان گفت: سازمان مقدس بسیج باید در راس کارها مورد توجه همه اقشار قرار گیرد، نامگذاری هفته ها بهانه ای است برای یاداوری و بازخوانی فلسفه وجودی نهادها و لذا هفته بسیج باید روحیه بسیجی را یادآوری نماید .

خانه » اجتماعی » بسیج در راس کارها مورد توجه همه اقشار قرار گیرد

به گزارش خانه خشتی ، حمید ملانوری در جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در رفسنجان اظهار داشت: بسیج شجره طیبه ای است که امام خمینی(ره) پایه گذاری کرد برای امنیت کشور و برای روزهایی که کشور نیاز به حضور جدی همه مردم در میدان دارد.
وی افزود: حرکت های بزرگ انقلابی که در کشورهای منطقه از جمله عراق، لبنان، بحرین، یمن و…  شاهد هستیم به برکت تشکیلاتی همچون بسیج است و قطعا از بسیج ما الگو گرفته شده است.
ملانوری خاطر نشان کرد: قدر این نعمت را باید بدانیم فضای بسیج به سمتی رفته که همه اقشار را فراگرفته و امروز همه افتخار می کنند که بسیجی هستند.
وی تصریح کرد: سازمان مقدس بسیج باید در راس کارها مورد توجه همه اقشار قرار گیرد، نامگذاری هفته ها بهانه ای است برای یاداوری و بازخوانی فلسفه وجودی نهادها و لذا هفته بسیج باید روحیه بسیجی را یادآوری نماید .

ملانوری بیان داشت: درصد بالایی از جامعه ایثارگری بسیجیان هستند و خیل عظیم شهدای کشور بسیجی بوده اند و این افتخاری برای کشور است.

فرماندار رفسنجان پیاده روی بزرگ اربعین حسینی در کربلا را نمونه ای از حضور بسیج دانست و گفت: امسال شاهد حضور پررنگ شیعیان و در کنار انها سنی ، ارمنی و دیگر مذاهب  بودیم.

 

برچسب ها:
اقشار بسیج راس امور هفته بسیج
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان