رسانه‌های صهیونیست: سفر مرسی به تهران زنگ خطر است

  • شناسه خبر: 10961
رسانه‌های صهیونیست: سفر مرسی به تهران زنگ خطر است

“خانه خشتی”: رسانه‌های صهیونیستی که نگران بهبود روابط دوجانبه تهران و قاهره هستند، سفر قریب‌الوقوع رئیس‌جمهور مصر به ایران را زنگ‌خطری برای تل‌آویو دانستند.   به گزارش “خانه خشتی” به نقل از فارس، رسانه‌های صهیونیستی با نگرانی و حساسیت اخبار مربوط به سفر «محمد مرسی» رئیس‌جمهور منتخب مصر به ایران و شرکتش در نشست سران جنبش عدم […]

خانه » آخرین اخبار » رسانه‌های صهیونیست: سفر مرسی به تهران زنگ خطر است
“خانه خشتی”: رسانه‌های صهیونیستی که نگران بهبود روابط دوجانبه تهران و قاهره هستند، سفر قریب‌الوقوع رئیس‌جمهور مصر به ایران را زنگ‌خطری برای تل‌آویو دانستند.
  به گزارش “خانه خشتی” به نقل از فارس، رسانه‌های صهیونیستی با نگرانی و حساسیت اخبار مربوط به سفر «محمد مرسی» رئیس‌جمهور منتخب مصر به ایران و شرکتش در نشست سران جنبش عدم تعهد در تهران را پیگیری می‌کنند.

روزنامه صهیونیستی «معاریو» در این‌باره نوشت: حضور مرسی در نشست سران جنبش عدم تعهد یک ماجراجویی است که وی باید از آن پرهیز کند.

این روزنامه در ادامه با جهت‌گیری علیه ایران می‌نویسد که این کشور جهان و منطقه را تهدید می‌کند.

 معاریو نزدیک به دو هفته پیش با انتشار گزارشی مدعی شده بود که مرسی به هیچ وجه در اجلاس تهران شرکت نخواهد کرد زیرا جوانان اخوان المسلمون با سفر مرسی به ایران در سایه حمایت دولت این کشور از نظام «بشار اسد» در سوریه مخالفند.

روزنامه «یدیعوت آحارونوت» نیز به نوبه خود، از حضور مرسی در این نشست انتقاد کرد و نوشت: این اقدام در واقع یک زنگ خطر است که باید از آن پرهیز کرد. بویژه این‌که اخوان المسلمون مصر تمایل دارد سطح روابط مصر با تهران را بهبود ببخشد. اما مهمتر از همه این است که این بهبود روابط می‌تواند در نهایت به ضرر اسرائیل تمام شود.

تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز نوشت که سفر مرسی به ایران، موجب مطرح شدن چند سوال مهم شده است و آن این است که موضع قاهره در قبال طرح اسرائیل برای حمله به ایران چیست؟ آیا قاهره در قبال این مسئله سکوت خواهد کرد یا اینکه این امر پیامدی منفی برای آینده روابط اسرائیل – مصر دارد؟

این تلویزیون در ادامه اعلام کرد: سفر رئیس جمهور مصر به ایران در واقع چالشی برای تمامی کسانی است که او را به عدم سفر به تهران توصیه می‌کنند و این سفر یک پیام مهم دارد و آن این است که مصر در دوره مرسی در سطح بین‌المللی، تغییر خواهد کرد.

برچسب ها:
رسانه‌های صهیونیست: سفر مرسی به تهران زنگ خطر است
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان