معاون فنی و عمرانی شهرداری رفسنجان:

المان میدان امام حسین(ع) رفسنجان با رویکرد مس طراحی می شود

  • شناسه خبر: 108495
المان میدان امام حسین(ع) رفسنجان با رویکرد مس طراحی می شود

معاون فنی و عمرانی شهرداری رفسنجان از انتشار فراخوان برای شناسایی طراح جهت طراحی المان میدان امام حسین(ع) با رویکرد مس خبر داد.

خانه » اجتماعی » المان میدان امام حسین(ع) رفسنجان با رویکرد مس طراحی می شود

به گزارش خانه خشتی به نقل از روابط عمومی شهرداری رفسنجان، مهندس سیدعلی پورباقری با اعلام این خبر افزود: قصد داریم با همکاری شرکت مس منطقه کرمان، المانی با رویکرد مس در محل میدان امام حسین(ع) احداث کنیم.

وی با اشاره به انتشار فراخوانی از سوی روابط عمومی شهرداری رفسنجان جهت دعوت از علاقمندان به طراحی، اظهار کرد:

المان بایستی با موضوع صنعت مس سرچشمه رفسنجان بوده و مفاهیم صنعت مس و محیط زیست در آن مدنظر قرار گیرد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری رفسنجان محدوده اجرای طرح را میدان اصلی و لچکی های پیرامون آن عنوان کرد و گفت: طراح باید ضمن جانمایی المان به طراحی فضای پیرامون آن با در نظر گرفتن سازگاری با بستر پیرامون توجه نماید.

مهندس پورباقری با بیان اینکه قطع آثار ارسالی بایستی ۷۰×۱۰۰ باشد، افزود: طرح تحویلی لازم است شامل اصول و روند طراحی، پلان موقعیت، پلان معماری (پلان ، نما و مقطع) تصاویر سه بعدی (دید پرنده – انسانی – از زوایای متعدد سواره رو و پیاده رو با مشخص نمودن موقعیت) و توضیحات فنی و اجرایی طرح باشد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری رفسنجان مهلت دریافت طرح ها را تا پایان مهر ماه سال جاری اعلام کرد و افزود: کلیه آثار باید تا پایان مهر ماه ۱۳۹۵ به حوزه معاونت فنی و عمرانی واقع در طبقه فوقانی شهرداری منطقه دو ارسال شود.

سیدعلی پورباقری با اشاره به اینکه داوری مسابقه در هفته اول آبان ماه ۱۳۹۵ انجام خواهد شد، گفت: به طرح های برتر اول تا سوم به ترتیب سه سکه بهار آزادی، دو سکه بهار آزادی و یک سکه بهار آزادی تعلق می گیرد.

وی افزود: تمامی حقوق رد، تایید یا اصلاح طرح ها از طرف شهرداری محفوظ می باشد.

برچسب ها:
المان شهرداری رفسنجان مس میدان امام حسین(ع)
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • سازندگی

    بله از نظر بنده هم اطلاعات کافی برای انجام طراحی در اختیار شرکت کنندگان قرار نگرفته ... طراحی با این اطلاعات کم خیلی مشکل است..

    علی

    اگر فراخوان داده اند چرا فایل اتوکد با اندازه های دقیق را برای دانلود نگذاشته اند . ! یک عکس فقط گذاشتند اون هم مقیاس درستی نداره . این عکس را در سایت هایی که تصاویر ماهواره ای نشان می دهند هم می شود پیدا کرد.!
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان