حس و حال خدمت به شهداء در کنار خادمین گلزار شهدای رفسنجان / از کم توجهی مسئولین گله مندیم

  • شناسه خبر: 108173
حس و حال خدمت به شهداء در کنار خادمین گلزار شهدای رفسنجان / از کم توجهی مسئولین گله مندیم

خادمین گلزار شهدای عباس آباد نزدیک به ۱۰ سال است که راه خدمت به شهداء را پیش گرفتند …

خانه » اجتماعی » حس و حال خدمت به شهداء در کنار خادمین گلزار شهدای رفسنجان / از کم توجهی مسئولین گله مندیم

به گزارش خانه خشتی ، خادمین گلزار شهدای رفسنجان گروه خودجوش و متشکل از جمعی از جوانان پرشور این شهر نزدیک به ۱۰ سال است که بدون کوچکترین حقوق و مزایای راه خدمت برای شهداء را در پیش گرفتند و با تاسی به سیره شهداء در گلزار شهدای عباس آباد رفسنجان خدمت می کنند.

برگزاری مراسم یادبود یک شهید والامقام در عصر پنجشنبه ها همراه با برنامه های سخنرانی و مداحی و راوی گری از جمله برنامه های هفتگی این گروه است.

خادمین گلزار شهدای رفسنجان

سجاد مهدیزاده یکی خادمین گلزار شهدای عباس آباد رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار ما خدمت برای شهداء را توفیقی بزرگی دانست و گفت:

ما سعی می کنیم ادامه دهنده راه شهداء باشیم و امیدواریم کم و کاستی در این راه باعنایت خود شهدا جبران شود.

خدمت خادمین گلزار شهدای رفسنجان

مهدیزاده رنگ آمیزی و موکت قطعه یک گلزار شهداء، نصب بنر به مناسبتهای مختلف، نصب اسپیکر صدا در قطعه یک، تعویض چراغ های قطعه ۲ و خرید موکت و رنگ آمیزی هلالی ها را از جمله اقدامات انجام شده توسط خادمین گلزار شهداء با کمک های مردمی عنوان کرد.

وی افزود: سنگ فرش قطعه ۳ و نصب وضوخانه و ایزوگام سقف مهدیه در گلزار شهدا با  کمک شهرداری رفسنجان انجام شده است.

وضوخانه گلزرا شهدای رفسنجان

خادمین گلزار شهدای رفسنجان

گروه خادمین گلزار شهدای عباس آباد رفسنجان دیدار با خانواده شهداء و یاد کردن از خاطرات و سیره شهدا را در دستور کار خود دارند و ماهانه به دیدار یک خانواده شهید از شهدای گلزار می روند.

خادمین گلزار شهدای رفسنجان

به گفته این خادم گلزار شهدای رفسنجان به منظور قدردانی از تلاش اعضا، خادمین در فروردین امسال به اردوی راهیان نور اعزام شدند و همچنین ۴ نفر از خادمین نیز همراه با جمع قاریان قران در اردیبهشت امسال به دیدار رهبر فرزانه انقلاب مشرف شدند.

مهدیزاده برپایی مراسم تحویل سال جدید برای شهید گمنام به عنوان مراسم تولد ،  ویژه برنامه هفته دفاع مقدس و برپایی مراسم پایان سال برای شهید سید حمید میرافضلی و سایر شهدا گلزار را از مهمترین برنامه های خادمین گلزار شهدای عباس آباد برشمرد.

خادمین گلزار شهدای رفسنجان

خادمین گلزار شهدای رفسنجان

مهدیزاده تاریکی محوطه گلزار شهدا، رنگ آمیزی سقف قطعه یک که به نام حضرت زهرا(س) نامگذاری شده است، ترمیم و رنگ آمیزی سنگ قبور شهداء و ساخت سرویس بهداشتی برای گلزار را از جمله کارهای لازم برای این مکان عنوان کرد.

وی همچنین خواستار ساخت یک المان به نام شهید مدافع حرم حاج حسین بادپا که اصالتا رفسنجانی هستند شد.

%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b1%db%b0%db%b0%db%b4_%db%b1%db%b2%db%b0%db%b9%db%b0%db%b3 %db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b1%db%b0%db%b0%db%b4_%db%b1%db%b2%db%b1%db%b1%db%b4%db%b6 %db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b1%db%b0%db%b0%db%b4_%db%b1%db%b2%db%b1%db%b3%db%b3%db%b3 %db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b1%db%b0%db%b0%db%b4_%db%b1%db%b2%db%b1%db%b5%db%b2%db%b7 %db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b1%db%b0%db%b0%db%b4_%db%b1%db%b2%db%b2%db%b8%db%b0%db%b1 photo_2016-09-29_10-48-13

 

برچسب ها:
خادمین گلزار شهدای رفسنجان خدمت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان