ساختمان بخشداری در شهر صفاییه رفسنجان افتتاح شد / تصاویر

  • شناسه خبر: 108028
ساختمان بخشداری در شهر صفاییه رفسنجان افتتاح شد / تصاویر

ساختمان بخشداری فردوس در شهر صفاییه رفسنجان به بهره برداری رسید.

خانه » اجتماعی » ساختمان بخشداری در شهر صفاییه رفسنجان افتتاح شد / تصاویر

به گزارش خبرنگار خانه خشتی از بخش فردوس ،  با حضور مدیرکل اداره ثبت احوال استان کرمان و فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان این بخشداری با زیر بنای ۴۰۰ متر مربع و صرف اعتبار ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در بلوار سرداران شهر صفاییه افتتاح شد.

ساختمان بخشداری در شهر صفاییه رفسنجان افتتاح شد

حسین زین الصالحین مدیرکل اداره ثبت احوال استان کرمان در این مراسم اظهار داشت: مجموعه فرمانداری, شوراهای شهر و خیرین رفسنجان برای اخذ مجوز ثبت احوال بخش فردوس که امروز در طبقه فوقانی شهرداری این بخش افتتاح شد تلاش کردند که جای تقدیر و تشکر دارد.
وی تصریح کرد:  جمعیت شهرستان رفسنجان از مرز ۳۲۰ هزار نفر گذشته و تا کنون برای بیش از ۵۰ هزار نفر در این شهرستان کارت ملی هوشمند و نیز برای ۵۰ هزار نفر دیگر هم شناسنامه مکانیزه صادر شده است.

همچنین دفتر نمایندگی ثبت احوال بخش فردوس در طبقه فوقانی شهرداری شهر صفائیه و خانه جوان بخش فردوس نیز با حضور مسئولین افتتاح شد.

ساختمان بخشداری در شهر صفاییه رفسنجان افتتاح شد

ساختمان بخشداری در شهر صفاییه رفسنجان

ساختمان بخشداری در شهر صفاییه رفسنجان افتتاح شد  ساختمان بخشداری در شهر صفاییه رفسنجان افتتاح شد   ساختمان بخشداری در شهر صفاییه رفسنجان افتتاح شد ساختمان بخشداری در شهر صفاییه رفسنجان افتتاح شد ساختمان بخشداری در شهر صفاییه رفسنجان افتتاح شد ساختمان بخشداری در شهر صفاییه رفسنجان افتتاح شد ساختمان بخشداری در شهر صفاییه رفسنجان افتتاح شد ساختمان بخشداری در شهر صفاییه رفسنجان افتتاح شد dscn0124 dscn0125 dscn0129 dscn0131 dscn0135 dscn0137

 

عکس و خبر: رضا احمدی

برچسب ها:
افتتاح بخشداری بخشدرای صفائیه شهر صفائیه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان