فرمانده انتظامی استان کرمان در آیین تجلیل از خیرین امنیت ساز در رفسنجان مطرح کرد:

رفسنجان به خوبی در حوزه امنیت پیشتاز بوده است

  • شناسه خبر: 107948
رفسنجان به خوبی در حوزه امنیت پیشتاز بوده است

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: شهرستان رفسنجان به خوبی در حوزه امنیت پیشتاز بوده و حضور مردم و خیرین در این زمینه پررنگ است.

خانه » اجتماعی » رفسنجان به خوبی در حوزه امنیت پیشتاز بوده است

به گزارش خانه خشتی ، سردار بنی اسدی در آیین تقدیر از خیرین امنیت ساز در هتل باغ رفسنجان اظهار دشت: امنیت مقوله ای چند وجهی است و برای اینکه این امنیت تامین شود نیاز است که مردم ، سازمانها و نهادهای مختلف در حد وسیع برای حوزه امنیت کمک کنند.
وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران علی رغم همه ناامنی هایی که در کشورهای اطراف ایران وجود دارد در امنیت و ارامش به سر میبرد.
بنی اسدی تصریح کرد: ایران اسلامی در میان آتشی  که توسط کشورهای دیگر برافروخته میشود به حیات طیبه خود ادامه می دهد و این آرامش در کشورمان توسط همه مردم و دستگاهها ایجاد شده و تحت اطاعت ولی امر مسلمین و ولایت فقیه هدایت می شود.
وی ادامه داد: نعمت پر برکت امنیت بر سایه این مملکت گسترده شده و باید از همه توان و ظرفیت خودمان برای حفظ آن استفاده کنیم.
سردار بنی اسدی ضمن قدردانی از ورود خیرین به حوزه امنیت و تامین زیرساختهای آن تصریح کرد: پدر شهید رحیمی فرزند دلبند خود را در راه امنیت تقدیم کرد و امروز نیز بخشی از اموال خود را در این راه وقف کرده است.
وی خاطر نشان کرد: ضروری است در جامعه ای که ناهنجاریهای اجتماعی متعددی وجود دارد، اقتدار داشته باشیم و در کنار آن از پشتوانه مردمی هم بهره گیریم.
بنی اسدی نیروهای نظامی، انتطامی و امنیتی، مردم و تجهیزات بروز را سه پایه اصلی امنیت به فرموده رهبر فرزانه انقلاب عنوان کرد و گفت: شهرستان رفسنجان به خوبی در حوزه امنیت پیشتاز بوده و حضور مردم و خیرین در این زمینه پررنگ است.
وی ادامه داد: بنا بر تاکید رهبری مبنی بر اینکه آحاد مردم در زمینه ایجاد امنیت کمک کنند در این راستا دستور العمل حضور خیرین صادر گردید و ابلاغ شد هر چند در رفسنجان پیشتر عملیاتی شده است.

برچسب ها:
خیرین امنیت ساز رفسنجان فرمانده انتظامی استان کرمان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان