برخورد پراید با عابر پياده حادثه آفريد
رئيس پليس راهور رفسنجان از برخورد يک دستگاه پراید با يک نفر عابر پياده و فوت عابر خبر داد.
به گزارش خانه خشتی به نقل از معاونت اجتماعی پلیس رفسنجان، سرهنگ “رضا سالاري نژاد” گفت: در پي اعلام مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر برخورد يک دستگاه پراید با يک نفر عابر پياده در سطح يکي از خيابان هاي شهرستان بلافاصله مأموران انتظامي، راهنمايي و رانندگي و عوامل اورژانس در محل حادثه حاضر شدند.
وي افزود: در اثر اين برخورد، عابر پياده مجروح که بلافاصله جهت درمان توسط عوامل اورژانس به بيمارستان علي ابن ابي طالب انتقال يافت که مصدوم بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را در بیمارستان از دست داد.
سرهنگ سالاري نژاد ادامه داد: علت حادثه توسط کارشناسانان راهنمايي و رانندگي در حال بررسی است.
رئيس پليس راهور رفسنجان در پايان از رانندگان خواست: با توجه به بازگشایی مدارس و شلوغی خیابان ها جوانب احتياط را بیشتر رعايت کرده و با سرعت مطمئنه رانندگي کنند تا شاهد چنين حوادث دلخراشي نباشيم.
برخورد