در خواست جوانان اسرائیلی از احمدی نژاد

  • شناسه خبر: 10750
در خواست جوانان اسرائیلی از احمدی نژاد

“خانه خشتی”به گزارش حکمی نیوز: “سایپرسلازکر امران” ساکن تل اویو مدیریت صحفه ایی در فیس بوک را برعهده دارد که در آن از ریس جمهور ایران محمود احمدی نژاد خواسته هرچه  زودتر “ما را بمباران کنید به امید این که بر اثر خرابی های بمباران ها قیمت خانه های سر به کلان شیده آپارتمان ها […]

خانه » اخبار ویژه » در خواست جوانان اسرائیلی از احمدی نژاد

“خانه خشتی”به گزارش حکمی نیوز: “سایپرسلازکر امران” ساکن تل اویو مدیریت صحفه ایی در فیس بوک را برعهده دارد که در آن از ریس جمهور ایران محمود احمدی نژاد خواسته هرچه  زودتر “ما را بمباران کنید به امید این که بر اثر خرابی های بمباران ها قیمت خانه های سر به کلان شیده آپارتمان ها کاهش یابد.

“سایپرسلازکر امران” در صفحه گروه نوشت: “در وضعیت فعلی  ترجیح می دهیم  که بمباران شویم”.

“خانه ها که تخریب شوند  در نهایت بازار مسکن کاهش خواهد یافت. تظاهرات مسالمت امیز در کاهش قیمت آپارتمان ها با سرکوب مواجه شده است، اما شاید سوراخ هایی که بر اثر انفجار بمب ها در دیوار ایجاد شوند به پایین آوردن قیمت ها کمک کند .

خانه ای با دیوارهای سوراخ شده ارزان تر است.اگر احمدی نژاد حاضر است پس چرا وقت را هدر می دهد؟

سایپر گفت:به ریس جمهور ایران پیشنهاد میکنم اولین موشک هایش را به هدف هایی چون: منزل آتیاس وزیرمسکن و ساخت و ساز،بعدی نخست وزیر بنیامین نتانیاهو در خانه های شخصی و محل اقامت رسمی نخست وزیری اش و ساختمان های دولتی دیگردر دفتر بیت المقدس را بمباران کند.

شایان ذکراست این صفحه نزیدک به ۵۰۰نفر عضو دارد و هر روز به تعداد آن اضافه می شود.

مدتی است که قیمت خانه در اسراییل رو به افزایش است و تظاهرات های مسالمت آمیز در خصوص کاهش قیمت های اپارتمان ها با سرکوب پلیس جواب گرفته است واز این رو با وجود امتیازو انحصار رسانه های صوتی تصویری جهان توسط حامیان رژیم اسراییل اعتراض جوانان اسراییل راه به جایی نبرده و به گوش جهانیان نرسیده است .وچنین وانمود میشود که در اسراییل در خصوص اجباری کردن سربازی  وتورم ناشی از افزایش مالیات وکم کردن خدمات بهداشتی ودولتی وگرانی منازل مسکونی هیچ تظاهراتی در تل اویو ودیگر نقاط بر پا نمیشود وکسی جان خود را در مقابل با پلیس ضد شورش از دست نمیدهد.

دولت اسرائیل با وجود این مشکلات که  جوانان این کشور حاضر به بمباران مناطق اشغالی از سوی دولت ایران هستند تا مشکلاتشان حل شود بازهم میلیاردها دلار صرف جنگ افزونی و حمایت از شوریان و تروریسم می کند.

برچسب ها:
از محمود احمدي نژاد ريس جمهور ايران جوانان اسرائيلي مصرانه خواستار بمباران اسرائيل شدند که درهمين زمينه کمپيني در فيس بوک راه اندازي کردند.
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان