در شبهای تابستان صورت میگرد؛

برپایی جشن بزرگ کودک و نوجوان در پارک جوان

  • شناسه خبر: 106189
برپایی جشن بزرگ کودک و نوجوان در پارک جوان

جشن بزرگ کودک و نوجوان با عنوان “تفرجگاه تعالی بخش” در این شبها در پارک جوان رفسنجان برپا می شود.

خانه » اجتماعی » برپایی جشن بزرگ کودک و نوجوان در پارک جوان

به گزارش خانه خشتی، پارک جوان رفسنجان تابستان امسال با برنامه متنوعی همراه بود و با استقبال با شکوه اقشار مختلف مردم روبه رو شد.

ویژه برنامه ماه مبارک رمضان با عنوان “شبهای بندگی” که به همت شهرداری و هیات کربلای رفسنجان برپا شد و در آن از حضور حجت الاسلام ایزدخواه بهره گرفته شد و مشاوره رایگان با حضور اساتید برجسته ارائه میشد یکی از این برنامه های پارک جوان بود .

جشن بزرگ کودگ و نوجوان نیز با عنوان “تفرجگاه تعالی بخش” یکی دیگر از برنامه هایست که این شب ها در پارک جوان در حال برگزاریست.

این ویژه برنامه نیز از ۱۲ شهریورماه اغاز و تا  ۱۸ این ماه ادامه خواهد داشت.

برنامه تفرجگاه تعالی بخش با همکاری شهرداری، ناحیه مقاومت بسیج و گروه فرهنگی هنری زیبان ویژه کودکان و نوجوانان تدارک دیده شده است.

جشن بزرگ کودک و نوجوان در پارک جوان (4) جشن بزرگ کودک و نوجوان در پارک جوان (5) جشن بزرگ کودک و نوجوان در پارک جوان (6) جشن بزرگ کودک و نوجوان در پارک جوان (9) جشن بزرگ کودک و نوجوان در پارک جوان (11) جشن بزرگ کودک و نوجوان در پارک جوان (12) جشن بزرگ کودک و نوجوان در پارک جوان (7) جشن بزرگ کودک و نوجوان در پارک جوان (3) جشن بزرگ کودک و نوجوان در پارک جوان (1)

جشن بزرگ کودک و نوجوان در پارک جوان (2) جشن بزرگ کودک و نوجوان در پارک جوان (13) جشن بزرگ کودک و نوجوان در پارک جوان (14) جشن بزرگ کودک و نوجوان در پارک جوان (15) جشن بزرگ کودک و نوجوان در پارک جوان (16) جشن بزرگ کودک و نوجوان در پارک جوان (17) جشن بزرگ کودک و نوجوان در پارک جوان (19) جشن بزرگ کودک و نوجوان در پارک جوان (20) جشن بزرگ کودک و نوجوان در پارک جوان (25) جشن بزرگ کودک و نوجوان در پارک جوان (26) جشن بزرگ کودک و نوجوان در پارک جوان (21) جشن بزرگ کودک و نوجوان در پارک جوان (22) جشن بزرگ کودک و نوجوان در پارک جوان (23) جشن بزرگ کودک و نوجوان در پارک جوان (24)

برچسب ها:
برپا پارک جوان رفسنجان تفرجگاه تعالی جشن ویزه کودک و نوجوان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان