امام جمعه رفسنجان در خطبه های این هفته مطرح کرد:

راه درمان بیکاری اقتصاد مقاومتی است / مسئولان بدانند که غفلت ام الامراض است / مراقب باشید جنگ احزاب دیگری در کشور بوجود نیاید

  • شناسه خبر: 104098
راه درمان بیکاری اقتصاد مقاومتی است / مسئولان بدانند که غفلت ام الامراض است / مراقب باشید جنگ احزاب دیگری در کشور بوجود نیاید

خطیب جمعه رفسنجان گفت: متاسفانه غفلت از ظرفیت های خودی و ناچیز انگاری فتنه دشمن به سراغ برخی آمده است، مسئولان بدانند که غفلت ام الامراض است وقتی بخواهد در حوزه های سیاسی، فرهنگی اجتماعی، دفاعی و امنیتی غفلت صورت گیرد قطعا دامنه خسارات آن همه جا را فرا خواهد گرفت.

خانه » سیاسی » راه درمان بیکاری اقتصاد مقاومتی است / مسئولان بدانند که غفلت ام الامراض است / مراقب باشید جنگ احزاب دیگری در کشور بوجود نیاید

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان رفسنجان با تبریک ولادت باسعات حضرت فاطمه معصومه و اغاز دهه کرامت با بیان اینکه این روز به بزرگداشت مقام دختران نامگذاری شده است اظهار داشت: دختران بخشش خداوند هستند و باید شکر این نعمت را به جای اورد.
وی افزود: دین الهی نسبت به دختران جایگاه ویزه و کرامت خاصی قائل است در حالیکه حقوق بشر آمریکایی ما را ناقض حقوق زنان می داند که این سخن بی جاییست.
رمضانی سالروز شهادت امام صادق(ع) را تسلیت گفت و ابراز داشت: جلسات عزاداری از امشب در سراسر شهرستان برگزار خواهد شد و تا فررا از فردا شب ادامه دارد.
امام جمعه رفسنجان به سالگرد شکست نهضت مشروطه اشاره کرد و با بیان اینکه یکی از عوامل این شکست حزب گرایی بوده است تصریح کرد: جامعه انقلابی و ارزشی تحزب را نمی پذیرد، اجازه ندهید که جامعه این سمت برود، احزاب نباید در بین مردم جایگاهی داشته باشند.
وی ادامه داد: احزاب می توانند کار سیاسی کنند اما اینکه مردم را حزبی کنند و اختلاف بیاندازند کار غلط و غیر اخلاقی
رمضانی پور به روز جهانی شیر مادر اشاره کرد و بیان داشت: بانوان توجه کنند که این پاک ترین و سالم ترین و موثر دز شکل گیری خلق و خو و مهر و محبت را از فرزندان خود دریغ نکنند و از شیرهای وارداتی که معلوم نیست محتوانی انها چیست پرهیز نمایند.
وی در بخش دیگری از سخنان درمان بیکاری را ایجاد اقتصاد مقاومتی دانست و اظهار داشت: شما مردم باید کار اقتصادی را بیاندازید همانطور که در گذشته عمل کردیدهمان شیوه امروز باید احیا شنود.
رمضانی پور با بیان اینکه از بکارگیری دوباره بازنشستگان پرهیز شود تصریح کرد: برخی از بازنشستگان مجدد بر سر کار می آیند در حالیکه از بیکاری فرزندانشان گلایه دارند، این امر چند سالی است که زیاد شده است و باعث گله مندی آحاد مردم است.
امام جمعه رفسنجان به ۹ مردادماه روز اهدای خون اشاره کرد و گفت: اهدای خون اهدای حیات دوباره به فرد نیازمند است و مردم رفسنجان به خصوص آقایان از این کار نیک استقبال کردند، اهدای خون نه تنها زیان ندارد بلکه منافع فراوانی برای اهداکننده خون دارد.
رمضانی پور به آغاز هفته حج اشاره کرد و بیان داشت: حکام آل سعود مصداق سد سبیل الله هستند و ملت مسلمان ایران اسلامی را از طواف خانه خدا محروم ساختند، آل سعود به جای تامین امنیت حجاج خدمت به امریکا و صهیونیسم را مقدم داشته است.
خطیب جمعه رفسنجان تصریح کرد: مراقب باشید جنگ احزاب دیگری در کشور بوجود نیاید باید با اقتدار و عدم غفلت نقشه های شوم دشمنان داخلی و بیرونی را نابود سازیم.
وی افزود: متاسفانه غفلت از ظرفیت های خودی و ناچیز انگاری فتنه دشمن به سراغ برخی آمده است، مسئولان بدانند که غفلت ام الامراض است وقتی بخواهد در حوزه های سیاسی، فرهنگی اجتماعی، دفاعی و امنیتی غفلت صورت گیرد  قطعا دامنه خسارات آن همه جا را فرا خواهد گرفت.
رمضانی پور همچنین به کسب دو مقام علمی کشوری توسط دو دانش آموز دختر و پسر رفسنجانی اشاره کرد و ضمن قدردانی از زحمات مسئولین اموزش و پرورش شهرستان اظهار داشت: جوانان ما به حمدالله توانمند هستند و دیگر دانش اموزان هم می توانند با الگوگیری به موفقیت دست یابند.
وی به روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی اشاره کرد و بیان داشت: در حقوق بشر آمریکایی کشتن زنان و کودکان مظلوم یمن و ویران کردن منازل فلسطینی ها حق مسلم سعودی ها و صهیونیسم هاست اما به درک واصل شدن یک سرباز صهیونیستی توسط رزمندگان حزب الله نقض حقوق بشر است.
رمضانی پور خاطر نشان کرد: ما مکتبمان را از آمریکا نمی گیرند انها می خواهند مثل آنها باشیم در بی بندباری و فساد و فشا در حالیکه در کشور اسلامی چنین مسائل منکری باید ریشه کن شود.
امام جمعه رفسنجان همچنین به دزر اطلاعات محرمانه هسته ای کشورمان اشاره کرد و گفت: مسئولان دیپلماتیک کشور باید پاسخ دهند که این اطلاعات چگونه درز کرده است و شاید هم توافق آشکاری بوده که ما از ان خبر نداریم.
وی ادامه دهید: اجازه ندهید بیگانگان در کشور نفوذ پیدا کنند، توانایی هسته ای ما را کامل بر باد ندهید، شما نطنز و فردو را تعطیل کردند و بر تاسیسات هسته ای اراک با دستان خودتان سیمان ریختید.
رمضانی پور افزود: دانشمندان هسته ای ما را به دشمن معرفی نکنید و اطلاعات محرمان کشور را از دست ندهید، یک روزی عده ای قضاوت خوهند کرد که چه کسی خدمت کرده و چه کسی خیانت نموده است.
امام جمعه رفسنجان در سخنان پایانی خود به برخی سخنان وزیر بهداشت اشاره کرد و گفت: آقای وزیر بهداشت اگر می خواهید دولت قبل را تخریب کنید دلیل نمی شود به مردم توهین کنید، اینکه بگویید زنان بر روی زمین زایمان میکردند حرف بی جاییست یعنی کشور اینقدر فقیر بوده است.
وی تصریح کرد: ایشان باید از محضر ملت شریف عذرخواهی کنند ، اینچنین رفتارهایی دیگر خدمات شما را تحت الشعاع قرار می دهد.

برچسب ها:
اقتصاد مقاومتی امام جمعه رفسنجان بیکاری تحزب جنگ احزاب حزب غفلت نماز جمعه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان