در چهارمین روز از دهه مبارک فجر

سه خانواده معظم شهید میزبان مسئولین رفسنجان شدند / تصاویر

  • شناسه خبر: 88231
سه خانواده معظم شهید میزبان مسئولین رفسنجان شدند / تصاویر

در چهارمین روز از دهه مبارک فجر جمعی از مسئولین رفسنجان به دیدار خانواده شهدای گرانقدر محمد حسین انصاری، حسین خراسانی و محمد مهدی و هادی غروی رفتند.

خانه » آخرین اخبار » سه خانواده معظم شهید میزبان مسئولین رفسنجان شدند / تصاویر

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، جمعی از مسئولین شهرستان رفسنجان صبح امروز به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر به دیدار خانواده های شهدای گرانقدر محمد حسین انصاری، حسین خراسانی و محمد مهدی و هادی غروی رفتند.

یدار مسئولین با خانواده های شهدا در دهه فجر (۱)

در این دیدار ها حجت الاسلام انصاری پدر شهید بزرگوار محمد حسین انصاری اولین شهید انقلاب اسلامی در رفسنجان ضمن بیان خاطراتی از دوران انقلاب و دفاع مقدس در سخنان خود به نقش بانوان در این عرصه ها اشاره کرد و آن را برجسته دانست.

یدار مسئولین با خانواده های شهدا در دهه فجر (۹)

حجت الاسلام غروی پدر شهیدان هادی و محمد مهدی غروی نیز در سخنان خود ضمن بیان خاطراتی شیرین امداد غیبی را یکی از عوامل یاری رسان به رزمندگان در دفاع مقدس برشمرد.

یدار مسئولین با خانواده های شهدا در دهه فجر (۱۳)

در محضر مادر شهید حسین خراسانی از شهدای درجه دار نیروی انتظامی نیز از سوی مسئولین حاضر قول مساعدت مالی جهت تعمیر منزل ایشان داده شد.

یدار مسئولین با خانواده های شهدا در دهه فجر (۲) یدار مسئولین با خانواده های شهدا در دهه فجر (۳) یدار مسئولین با خانواده های شهدا در دهه فجر (۴) یدار مسئولین با خانواده های شهدا در دهه فجر (۶) یدار مسئولین با خانواده های شهدا در دهه فجر (۱۰) یدار مسئولین با خانواده های شهدا در دهه فجر (۱۱) یدار مسئولین با خانواده های شهدا در دهه فجر (۱۲)

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان