وقتی شکست سیاسی گروهی به گردن شورای نگهبان می افتد

  • شناسه خبر: 87901
وقتی شکست سیاسی گروهی به گردن شورای نگهبان می افتد

علت رد صلاحیت سید حسن خمینی هر چه که باشد هیچ جای توجیهی برای گسست اتحاد مردم ایران نیست، اتحاد و وحدتی که با سخنرانی های متعدد و با هدف قرار دادن مرجعی به نام شورای نگهبان به دنبال نابودی اش هستید.

خانه » آخرین اخبار » وقتی شکست سیاسی گروهی به گردن شورای نگهبان می افتد
 به گزارش “خانه خشتی” به نقل از  زنان کویر ، این روزها شکست سیاسی گروهی سبب شده است که همه ی تلاش خود را انجام دهد تا چهره ی شورای نگهبان را مخدوش نماید، شکستی که به جای اذعان آن از سوی این گروه، به دنبال پیدا کردن مقصر است و در این میان شورای نگهبان سیبل این هدف شده است.

هر چند رسانه های بیگانه نیز برای شعله ور ساختن آتش فتنه می دمند اما جای تاسف است که بعضی از سران کشور و یاران امام (ره) نیز با چنین فتنه هایی همراه می شوند و موضوعاتی را بیان می کنند که چیزی جز تزلزل پایه های انقلاب و نابودی همه ی آنچه که سالها برایش تلاش کردیم ، در پی نخواهد داشت.

سخنان تند و مجرمانه هاشمی رفسنجانی در مراسم سالگرد ورود حضرت امام در فرودگاه مهرآباد و حمله به شورای نگهبان پوشاندن حقیقی از شکست های سیاسی این گروه است، گروهی که نقش موثری در فتنه ۸۸ داشتند و اکنون نیز به دنبال دمیدن فتنه ای جدید هستند، فتنه ای که این بار هدف خود را شورای نگهبان قرار داده است.

هاشمی در این مراسم ضمن انتقاد از رد صلاحیت حسن خمینی توسط شورای نگهبان خطاب به اعضای شورای نگهبان گفت:عده‌ای صلاحیت شخصیتی که اشبه جدش امام خمینی است را قبول نمی‌کنند، باید از آنها پرسید پس شماها خودتان صلاحیت خودتان را از کجا آورده‌اید؟ چه کسی به شما صلاحیت داده است، چه کسی به شما اجازه قضاوت داده است، چه کسی به شما اختیارات، اسلحه، تریبون، تریبون نماز جمعه و صدا و سیما داده است؟ اگر امام نبود، اگر آن نهضت نبود، اگر آن اراده مردمی نبود شماها هم نبودید؛ به بیت امام بد کردید و زمانی که باید در این دوران به بیت امام تبریک می‌گفتید تبریک بدی گفتید خداوند از سر تقصیرتان بگذرد و باید عذرخواهی کنید.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: وقتی که مردم نمی‌خواهند کسی هم نمی‌تواند باشد و این یک اصل اجتماعی روشن است.

علت رد صلاحیت سید حسن خمینی هر چه که باشد هیچ جای توجیهی برای گسست اتحاد مردم ایران نیست، اتحاد و وحدتی که با سخنرانی های متعدد و با هدف قرار دادن مرجعی به نام شورای نگهبان به دنبال نابودی اش هستید.کاش واقع بین بودید و به شکست های خود اعتراف می کردید.

یادداشت از : سحر گودرزی

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان