با حضور مسئولین و هواداران؛

جشن تولد چهارسالگی خانه خشتی رفسنجان برگزار شد / تصاویر

  • شناسه خبر: 87577
جشن تولد چهارسالگی خانه خشتی رفسنجان برگزار شد / تصاویر

به مناسبت آغاز دهه مبارک و شکوهمند فجر و چهارمین سال تاسیس پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی مراسم جشنی با حضور مسئولین شهرستان رفسنجان و دوستداران این سایت خبری در محل سالن زکریا برگزار شد.

خانه » آخرین اخبار » جشن تولد چهارسالگی خانه خشتی رفسنجان برگزار شد / تصاویر

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، شب گذشته مراسم جشنی به مناسبت آغاز دهه مبارک و شکوهمند فجر و چهارمین سال تاسیس پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی با حضور امام جمعه، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس شورای شهر، مسئول بنیاد شهید و امور ایثارگان، مدیر رادیو شهری و جمع از دیگر مسئولین شهرستان رفسنجان و دوستداران این سایت خبری در محل سالن زکریا برگزار شد.

این جشن که بیش از ۳۰۰ نفر از هواداران پایگاه خبری خانه خشتی در آن حضور داشتند با برنامه هایی همچون خاطره گویی مسئولان، سرود دانش آموزان مدرسه امام حسن مجتبی(ع)، نمایش طنز، قرائت کلپوره خانه خشتی و اهدای تندیس همراه بود.

روح الله بادپروا مدیر مسئول پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی در آغاز این مراسم ضمن خیر مقدم به حاضرین و تبریک ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: به هر حال جنس کار رسانه و خبرنگاری اینطور بوده و هست که عده ای مخالف و عده ای مشتاق و دوستدار آن شوند هرچند که بنا نیست همه از ما تعریف کنیم اما با کسی سرجنگ نداریم، یکسری خط قرمز ها را تعریف کردیم و بر روی آنها ثابت قدم هستیم.

وی ضمن تشکر از همه کسانی که از اغاز تاسیس این پایگاه خبری تا به امروز دست یاری رساندند خاطر نشان کرد: خوشحال هستم که هیات تحریریه پابکار و دلسوزی داشتم و با همه مشکلات و سختی های کار در کنار خانه خشتی ماندند.

۴۲۱۳۳۶۱۴۴_۶۱۴۳

۸۱۴۷۰۲۳۸۲_۱۶۳۸۰۱  ۸۱۴۷۱۴۷۱۲_۱۶۳۹۲۵ ۴۲۱۹۱۹۰۲۷_۱۴۴۴

تنظیم: مریم مرادی

عکس: سید محمد حسینی

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • احمد

    سلام و برکات خداوند شامل حال دوستان خانه خشتی باد .ضمن تقدیر و تشکر از بزرگزار کنندگانی که این چنین فضای را بوجود آوردند. برنامه های متنوع و مطلوب بود . آنچه مرا خیلی تحت تاثیر قرار داد سلامی که قبل از سرود به حضرت زهرا (ع) داده شد.سخنرانی برادر مخلص حاج آقای باد پروا و سرود فاطمی وشعر آقای تقی زاده شاعر رفسنجان و اجرای برنامه توسط مجری توانا خواهر شریفی از اهمیت خاصی برخوردار بود. برنامه های دیگر هم بی تاثیر نبود به خصوص تئاتری که به روی صحنه آمد به مغز هیچ کارگردانی خطور نکرده بود. کسب فیوضات معنوی را برای این عزیزان خواهانیم.

    شهدا

    ????????? ?کاروان زیارتی راهیان نور ( کربلای ایران)? ?امام خامنه ای : یاد دوران دفاع مقدس نگذارید از یاد برود ، خاطره این سرزمین ها را زنده نگه دارید. ? زمان ثبت نام : ۹۴/۱۰/۲۵ لغایت ۹۴/۱۲/۱ ?جهت ثبت نام :خیابان معراج جنوبی،روبرو کوچه شماره ۸ ☎جهت اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۶۲۱۲۵۵۰۱ تماس حاصل نمایید. ?تاریخ حرکت: کاروان اول:۹۴/۱۲/۲۶ کاروان دوم:۹۵/۱/۵ ??مجمع عاشورایی راهیان نور شهرستان رفسنجان?? ????????? دوستان اطلاع رسانی کنند http://www.khanehkheshti.com/86206/86206/ ?????????????????? ??عضویت در کانال مجمع عاشورایی راهیان نور (سربازان رهبر رفسنجان)?? https://telegram.me/sarbazan_rahbar_rafsanjan
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان