امام جمعه موقت رفسنجان:

اعتقاد به امامت و ولایت امیر المومنین(ع) مهر پذیرش اعمال ماست

  • شناسه خبر: 165583
اعتقاد به امامت و ولایت امیر المومنین(ع) مهر پذیرش اعمال ماست

امام جمعه موقت رفسنجان گفت: اعتقاد به امامت و ولایت امیر المومنین(ع) مهر پذیرش اعمال ماست؛ اگر می خواهیم عزت و سربلندی شیعه در دنیا بماند راه آن اطاعت از جانشین و ولی فقیه است که همان نقش امام را می تواند ایفا نماید.

خانه » فرهنگی مذهبی » اعتقاد به امامت و ولایت امیر المومنین(ع) مهر پذیرش اعمال ماست

به گزارش خانه خشتی، حجت الاسلام سید محمود حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوی الهی و اصلاح ذات البین، به مضمون آیه ی ۲۳ سوره سجده اشاره کرد و اظهار داشت: امامت ادامه دهنده نبوت است و نبوت بدون امامت ابتر است، نبوت زمانی کامل خواهد بود که جانشین پیامبر را هم قبول کنیم.
وی افزود: اگر توحید بخواهد در جامعه تحقق عینی پیدا کند لازمه آن پذیرفتن امامت و ولایت است، موحد واقعی در قلعه محکمی وارد شده است به شرط آنکه امامت را بپذیرد.
حسینی خاطر نشان کرد: اعتقاد به امامت و ولایت امیر المومنین(ع) مهر پذیرش اعمال ماست؛ اگر می خواهیم عزت و سربلندی شیعه در دنیا بماند راه آن اطاعت از جانشین و ولی فقیه است که همان نقش امام را می تواند ایفا نماید.
خطیب جمعه رفسنجان با گرامیداشت روز جهانی مساجد بیان داشت: آبادانی مساجد تنها به ساختمان آن نیست بلکه مساجد بایستی محتوایی کامل داشته باشد و ذکر فضایل اهل بیت و معارفه اسلامی در آنها انجام شود؛ مساجد پایگاه نشر ارزش های اسلام هستند.
حسینی با گرامیداشت آغاز هفته دولت اظهار داشت: با توجه به صدور بیانیه ی گام دوم انقلاب از سوی رهبر انقلاب دولتمردانی که امروز روی کار قرار دارند یا در آینده هستند با در نظر گرفتن این بیانیه برای تحقق ایجاد تمدن نوین انقلاب اسلامی و زمینه سازی ظهور امام زمان تلاش کنند.
وی افزود: التزام عملی به شعارهای انقلاب، تهیه برنامه های اجرایی و برای تحقق اقتصاد مقاومتی، مقابله با هرگونه فساد اداری و رانت خواری، دل بردیدن از بیگانگان و اتکا به ظرفیت های داخلی، جوان گرایی، داشتن روحیه جهادی، ترویج سبک زندگی اسلامی، عدم حاکم شدن نگاه مادی به منصب ، جلوگیری از حیف و میل بیت المال و بهره گیری از همه ظرفیت ها برای کمک به نیروهای جبهه مقاومت از جمله رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب است که بایستی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

برچسب ها:
نماز جمعه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان