پرسه زدن معتاد فرغون به دست در بوستان های رفسنجان + عکس

  • شناسه خبر: 165563
پرسه زدن معتاد فرغون به دست در بوستان های رفسنجان + عکس

تئاتر خیابانی با عنوان ” فرغون ” با موضوع اعتیاد به نویسندگی و کارگردانی سید محمد حسین حسینی در بوستان های شهر رفسنجان در حال اجراست.

خانه » فرهنگی مذهبی » پرسه زدن معتاد فرغون به دست در بوستان های رفسنجان + عکس

سید محمدحسین حسینی سرپرست گروه هنری بالکن و کارگردان تئاتر خیابانی فرغون در گفتگو با خانه خشتی درباره تئاتر فرغون و علت نامگذاری گروه هنری بالکن اینطور گفت: اولین باری که این اسم  به ذهن من رسید این بود که بالکن خانه ها معمولا از دیگر ساختمان ها بالاتر است و ما هنرمندان برای اینکه چیزی به مردم یاد بدهیم باید بیشتر از مردم آموزش ببینیم به همین خاطر اسم این گروه هنری را بالکن گذاشتیم.

وی بیان داشت: این گروه هنری در راستای تئاتر خیابانی و صحنه ای کار می کند، تا کنون چند کار تئاتر صحنه ای در مجموعه افصح هجری رفسنجان داشتیم، تئاتر فرغون اولین کار خیابانی در رفسنجان است.

حسینی افزود: برای آینده اگر حمایت شویم سعی می کنیم تئاتر خیابانی را ادامه دهیم چون در خیابان می شود بیشتر به مشکلات مردم پرداخت.

وی تصریح کرد: این گروه هنری آزاد است در حال حاضر  شهرداری با اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی رفسنجان تفاهم نامه ای جهت حمایت از تئاتر خیابانی امضا کرده است فعلا هم تئاتر فرغون را با همکاری شهرداری اجرا می کنیم.

کارگردان تئاتر خیابانی فرغون تاکید داشت: موضوعات تئاتر، بیشتر مشکلات روز مردم است، این کار خیابانی ما اخیر در خصوص اعتیاد است و در گوشه و کنار کارمان مشکلات رفتگران ،مردم عادی و روزمره را هم بازگو می کنیم.

وی بیان داشت: اهداف گروه هنری ما این است که با بازگو کردن مشکلات روز، اینکه  یک خانواده ای هم با فعالیت ما آگاه بشود و بداند که مشکل روز چه  خطراتی برای خانواده دارد برای ما ارزش دارد.

حسینی گفت: بر اساس موضوعاتی که فعالیت داریم هر دفعه با اعضای متفاوتی تئاتر را اجرا می کنیم سعی می کنیم بازیگرانی که به نقش تئاتر هماهنگی داشته باشند انتخاب کنیم.

حسینی از اجرای تئاتر خیابانی فرغون در بوستان های رفسنجان از ۲۶ شهریورماه الی ۴ تیرماه خبر داد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان