معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان مطرح کرد :

جمع آوری ۲ هزار و ۵۰۰ قلاده سگ ولگرد از سطح شهر رفسنجان

  • شناسه خبر: 154350
جمع آوری ۲ هزار و ۵۰۰ قلاده سگ ولگرد از سطح شهر رفسنجان

معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان گفت : تاکنون حدود یک هزار قلاده سگ ولگرد عقیم سازی و رهاسازی و ۲هزار و ۵۰۰ سگ ولگرد از سطح شهر جمع آوری شده اند .

خانه » رفسنجان » جمع آوری ۲ هزار و ۵۰۰ قلاده سگ ولگرد از سطح شهر رفسنجان

به گزارش خانه خشتی ؛ محمد مختاری در حاشیه تور رسانه ای  بازدید خبرنگاران از پروژه های سطح شهر رفسنجان اظهار داشت :در راستای اجرای طرح رنگ آمیزی جداول ،خط کشیها ، رنگ آمیزی تیرهای برق و اجرای خطوط عابر پیاده از ۱۵ شهریورماه امسال تاکنون ۳۶ هزار متر رنگ امیزی جدول ،۲۰ هزار متر خط کشی محوری و ۱۲ هزار و ۲۰۰ متر خط کشی عابر پیاده و رنگ آمیزی بالای دو هزار تیر برق صورت گرفته است .

وی بیان داشت : ساخت المان ها در میادین شهر توسط بومی های شهرستان صورت گرفته است این کار از خروج سرمایه جلوگیری می کند.

مختاری با بیان اینکه کار بهسازی و جدول گذاری حاشیه  بلوار خلیج فارس آغاز شده است گفت : مسیر زیرگذر بلوار خلیخ فارس ظرف دو ماه گذشته به متراژ۲۰ هزار مترمربع مسیر آماده آسفالت شد ، آسفالت لاین غربی زیر گذر به متراژ ۹ هزار مترمبع  و مسیرهای ورودی آن ظرف یک ماه آینده تمام می یابد .

وی  افزود :مسیر انحرافی بالای زیرگذر اماده جدول گذاری است و ظرف یک ماه دو مسیر رفت و آمد زیرگذر اتمام می یابد .

مختاری  تاکید داشت :کل پروژه زیر گذر به دو قسمت است یک قسمت که سازمان عمران شهرداری و قسمتی هم خود شهرداری که تقریبا۶ میلیارد تومان هزینه در برداشته است .

وی  یادآور شد :آسفالت ورودی مدرسه رشد با متراژ ۲۱۰۰ متر مربع انجام شده است و ۸۵ درصد پروژه جدول گذاری بلوار کوثر به اتمام رسیده است قریب ۹ هزار متر مربع آسفالت انجام شده و ادامه بلوار هم در دستور کار قرار دارد مقدار زیادش تا پایان سال اجرا می شود .

وی افزود :کاشت درختان دائمی در بلوار کوثر در دستور کار قرار دارد .

معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان گفت :پروژه پارک معراج با ۱۲ هزار مترمربع مساحت ، قریب ۸ هزار متر سنگ فرش ، ۹ هزار متر جدولگذاری و ۸۵۰۰ متر فضای سبز با هزینه ای بالغ  بر ۶۵۰ میلیون تومان را شامل می شود .

وی افزود :این پروژه از اواسط مردادماه شروع شده و تا دو ماه آینده به بهره داری می رسد .

مختاری خاطرنشان کرد  :کار پاکسازی دیوارهای خیابان های شهری در خیابان امام از میدان ابراهیم تا میدان قدس ،از میدان امام تا چهارراه شهید قره نی صورت گرفته است .

وی با بیان اینکه منطقه اسدآباد در گذشته مورد بی مهری قرار گرفته است افزود :در بودجه امسال ایجاد پارک محله ای اسدآباد ایجاد می شود و همچنین پارگ دیگری در خیابان شهید جهاندیده در دستور کار است .

معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان عنوان داشت :ساختمان شماره ۵ آتش نشانی در محل اتوبوس رانی با مساحت ۴۰۰ مترمربع با بودجه ۷۵۰ میلیون تومان اجرا شده است و قریب ۶۰ درصد کار انجام شده که تا دو ماه آینده به بهره برداری می رسد .

معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای طرح جمع آوری سگ های ولگرد در شهر رفسنجان گفت :برای اولین بار طرح پیشرو در استان جهت عقیم سازی ،سالم سازی و رهاسازی سگها در رفسنجان اجرا شده است که در این راستا محلی در کیلومتر ۱۷ جاده کرمان برای نگهداری سگ های ولگرد مجهز کردیم  تاکنون حدود یک هزار قلاده سگ ولگرد رهاسازی و ۲هزار و ۵۰۰ قلاده از سطح شهر جمع آوری شده اند.

وی ضمن تاکید بر همکاری جهت تداوم این طرح افزود :بخشداری مرکزی و روستاهای حومه باید در این زمینه همکاری کنند و همزمان در روستاهای حومه نیز انجام شود تا نتایج آن مشخص شود .

برچسب ها:
جمع آوری سگ های ولگرد رنگ آمیزی تیربرق زیرگذر بلوار خلیج فارس محمد مختاری معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمد

    2500منهای1000مساوی1500 پس حالا در کیلومتر17 جاده رفسنجان کرمان 1500 تا سگ داریم اگر کمتر باشد پس نتیجه میگیریم بقیه باقیمانده فوتی فوری شدن!!!
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان