امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز جمعه مطرح کرد:

چه مرجعی در رفسنجان مسئول گران فروشی است؟

  • شناسه خبر: 154035
چه مرجعی در رفسنجان مسئول گران فروشی است؟

امام جمعه رفسنجان گفت:در رفسنجان گران فروشی می کنند چه مرجعی مسئول است که با انها برخورد کند سامانه ۱۲۴ پاسخگو نیست جواب هم بدهند اقدام نمی کنند ، مسئولان صنعت و معدن چرا ساکت می نشینند.

خانه » اقتصادی » چه مرجعی در رفسنجان مسئول گران فروشی است؟

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و اصلاح ذات البین و دعوت از مسئولین به خدمت خالصانه به مردم اظهار داشت: مشکلات و گرفتاری ها را همه درک می کنیم ، فرد می تواند داشته باشد و ندارد و فقیر محسوب می شود خصوصا امسال در شهرستان مشکلات کاهش محصول پسته را داشتیم وقتی مردم پول داشته باشد خرید می کنند بازار رونق دارد.
وی افزود: مسئولان یکسری کارها را اغاز کردند اما سرعت عمل ندارد الان هفت ماه از سال گذشته و ما هنوز مشکلات اغاز سال را داریم، درست است که جنگ تحمیلی اقتصادی را داریم اما همه مشکلات را نمی شود به گردن امریکا انداخت ، ۸۰ درصد مشکلات بر عهده مسئولان ماست دولت و مسئولان مقصرند باید سرعت عمل داشته باشند اینکه همیشه به گردن بیرون بیاندازیم صحیح نیست.
رمضانی پور گفت: مشکلاتی که امروز جامعه با ان سروکار دارد احتکار ، گران فروشی وبی انصافی مربوط به دخل است کاری به تحریم ندارد.
وی تصریح کرد: در رفسنجان گران فروشی می کنند چه مرجعی مسئول است که با انها برخورد کند سامانه ۱۲۴ پاسخگو نیست جواب هم بدهند اقدام نمی کنند ، مسئولان صنعت و معدن چرا ساکت می نشینند شورای تامین چرا باید آرام بشینند فرماندار محترم چرا نباید از مسئولان داخلی شهر با قاطعیت بخواهد و برخورد کند.
بیایید از طریق همین تریبون و رسانه ها اعلام کنید که فلان مسئول اداره بد عمل میکرده و ان را برداشتیم تا مردم خوشحال شوند تا اینهمه گرفتاری در جامعه وجود نداشته باشد.

خطیب جمعه رفسنجان بیان داشت: اداره تعزیرات رفسنجان نزدیک به دو ماه است که مسئول ندارد آقایان در کرمان چه کار می کنید در حالیکه در این زمان حساس است اداره بدون مسئول است و این بی توجهی مسئولان شهرستانی و استانی می رساند، گاهی پایین دستی ها هم خوب عمل نمی کنند.
رمضانی پور خاطر نشان کرد: رهبر فرزانه انقلاب بارها تاکید کردند که باید کار جهادی و شبانه روزی انجام شود اینها کار نیم روز را درست انجام نمی دهند لذا این گرفتاری بوجود امده ما بدون تعارف بیان می کنیم و اینها حرف مردم است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری حماسه بزرگ اربعین حسینی بیان داشت:  این حماسه با ابعاد گسترده ای دارد تاثیر عمیقی بر همه جهانیان داشت نمایش قدرت جهان اسلام و بزرگترین اجتماع شیعی حسینی است این فرصت بزرگ موهبتی الهی است و خداوند اراده کرده تا نشان دهد که کشتی نجات امت امام حسین(ع) است.
رمضانی پور تصریح کرد: حضور دهها میلیونی مسلمانان از بیش از ۴۰ کشور جهان نماد قدرت نرم شیعه و وحدت مسلمین در شرایط حساس کنونی است که سنی و شیعه حضور پیدا می کنند و موجب ایجاد همدلی و رفع سوتفاهم بین دو ملت بزرگ ایران و عراق و رسوایی شایعه سازانی که خناس وار وارد شده بودند و می خواستند تفرقه بیاندازد، می شود.
وی با اشاره به حادثه تروریستی میرجاوه که ۱۴ مرزبان توسط تروریستها ربوده شدند بیان داشت: این حرکت در ادامه حرکت تروریستی اهواز قرار دارد که به دستور آمریکا و ایادی انها در منطقه صورت گرفته ، هوشمندی نیروهای مرزبان را می طلبد و مسئولان نظامی و هم باید هوشمند باشند ، و ضروری است که برخورد قاطع با تروریستها صورت گیرد.
رمضانی پور با اشاره به ابلاغ فراخوان سند جامعه تحقق تمدن نوین اسلامی از سوی رهبر فرزانه انقلاب بیان داشت: این مهم پیام اقتدار ،امید ،تدبیر و اعتماد به سرمایه های و سرمایه گذاران داخلی را به دنبال داشت.
وی در ادامه بیان داشت: مجموعه استاندار رفسنجان بایستی تقویت شود یک اداره ای لازم است از مرکز حمایت شود و کادر و آزمایشگاههای قوی و بروز داشته باشد تا صادرات با نظارت این مجموعه برگشت نخورد .
وی با اشاره به آغاز هفته سلامت تصریح کرد: بیمه سلامت گرچه گرفتاری هایی برایش پیش امد در هر حال خدمات خوبی ارائه می دهد و  بیش از ۱۵۰ هزار نفر تحت در رفسنجان پوشش بیمه سلامت هستند، این بیمه همگانی حق همه مردم است و باید روز به روز ارتقا پیدا کند.

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان