امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز عید فطر مطرح کرد:

مسئولین با جدیت مطالبه اشتغال داشته باشند / FATF برای کشور خطر ساز است

  • شناسه خبر: 146498
مسئولین با جدیت مطالبه اشتغال داشته باشند / FATF برای کشور خطر ساز است

امام جمعه رفسنجان گفت: مطالبه ما این است که کشور را نفروشیم دشمن به دنبال نفوذ بوده و هست این قرارداد برای کشور ما خطر ساز است و از نماینده شهرستان میخواهیم به این مصوبه رای ندهند.

خانه » فرهنگی مذهبی » مسئولین با جدیت مطالبه اشتغال داشته باشند / FATF برای کشور خطر ساز است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی ، صبح امروز نماز باشکوه عید سعید فطر در مصلی بزرگ امام خامنه ای (مدظله) رفسنجان به امامت حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه شهرستان و با حضور پرشور مردم برگزار گردید.
حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز عید سعید فطر عنوان کرد: اتحاد همه مسئولین در شهرستان برای مطالبه گری حق قانونی وشرعی شما مردم است که جدیت بیشتری را میطلبد.
وی افزود: کارهای خدماتی و اجرایی که در شهرستان صورت میگیرد شایسته است اولویت بندی را در خصوص اجرای این کارها مسئولان درنظر بگیرند.
رمضانی پور بیان داشت: شورای شهر و شهرداری براساس اولویت پیش بروند وهمچنین نماینده و فرماندار شهرستان به جدیت مطالبه اشتغال داشته باشند شغل باید در انظار مردم ملموس باشد.

سخنرانی امام جمعه در نماز عید فطر در مصلی امام خامنه ای (مدظله العالی) شهرستان رفسنجان با حضور مردم شهید پرو و مسئولین شهرستان

سخنرانی امام جمعه در نماز عید فطر در مصلی امام خامنه ای (مدظله العالی) شهرستان رفسنجان با حضور مردم شهید پرو و مسئولین شهرستان

حجت الاسلام رمضانی پور با اشاره به آسیب و آفتی که دامن گیر محصول شهرستان شده است خاطرنشان کرد: تا مردم رمقی دارند و انگیزه دارند باید جدیت به خرج داده شود تا بحث وام ها و کمک ها به خوبی اجرا شود.
امام جمعه شهرستان در خصوص قرارداد FATF که امروز بازار داغی در مجلس دارد اظهار داشت: مطالبه ما این است که کشور را نفروشیم دشمن به دنبال نفوذ بوده و هست این قرارداد برای کشور ما خطر ساز است و از نماینده شهرستان میخواهیم به این مصوبه رای ندهند.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی اگر بخواهد کار حساس و انقلابی در برهه حساس انجام دهد میتواند و این مهم بر عهده مجلس است.
وی در رابطه با ساخت مصلی عنوان داشت: با شرایط مالی بد سال گذشته قریب به هزارمتر سقف زده شده است حصار ها و تغییرات با کمک های شما مردم بوده است.

برچسب ها:
fatf اشتغال امام جمعه رفسنجان حجت الاسلام رمضانی پور خطبه های نماز عید فطر در رفسنجان قرارداد FATF مصلي بزرگ امام خامنه ای (مدظله) رفسنجان نماز عید سعید فطر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان