تیم رفسنجان مقام اول مسابقات تیمی سه نفره پتانک استان کرمان را به دست آورد/تصاویر

  • شناسه خبر: 140758
تیم رفسنجان مقام اول مسابقات تیمی سه نفره پتانک استان کرمان را به دست آورد/تصاویر

رئیس انجمن ورزش بولس و پتانک استان کرمان گفت: تیم رفسنجان در دومین دوره مسابقات تیمی سه نفره پتانک استان کرمان مقام اول را به دست آورد.

خانه » آخرین اخبار » تیم رفسنجان مقام اول مسابقات تیمی سه نفره پتانک استان کرمان را به دست آورد/تصاویر

به گزارش خانه خشتی ،حسین اسماعیلی نوروزی شامگاه جمعه اظهار کرد: این مسابقات جمعه چهارم اسفند ماه جاری با شرکت بیش از ۱۱۰ نفر( آقا و خانم ) از شهرستانهای مختلف از جمله رفسنجان، کرمان، سیرجان، انار، سرچشمه و … برگزار شد.
وی تصریح کرد: این مسابقات در دو بخش نوجوانان و بزرگسالان در محل خانه پتانک رفسنجان برگزار شد و برترین های پتانک استان جهت اعزام به المپیاد ورزشی کشور انتخاب شدند.
اسماعیلی نوروزی بیان کرد: در بخش بزرگسالان حجت ذاکری، علی رضوی و حجت زین الدینی از رفسنجان مقام اول، جعفر بخشنده، مینا قاسمی و زهرا شیخ اکبری از رفسنجان مقام دوم، احمد اسماعیلی، محمود اسماعیلی و امیر اسماعیلی از رفسنجان و همچنین خدیجه پرتو، فاطمه شیرزاد و سیما بخشی از گل گهر سیرجان مشترکاً مقام سوم را کسب کردند.
وی تصریح کرد: در بخش کودکان و نوجوانان نیز مقام اول و دوم را رفسنجان و مقام سوم مشترک را سیرجان و سرچشمه از آن خود نمودند.
اسماعیلی خاطرنشان کرد: در مجموع تیمی، رفسنجان اول، سیرجان دوم و مس سرچشمه مقام سوم را بدست آوردند.
وی با بیان اینکه این مسابقات با داوری محمد حسینی انجام شد یادآور شد: مسابقات المپیاد کشوری کارگران در بخش بانوان در نیمه دوم اسفند ماه جاری در شهر کرمان و مسابقات آقایان هم در سال۹۷ برگزارخواهد شد.
وی با اشاره به اینکه پتانک تنها ورزشی است که تمام افراد در هر سن و جنسی می توانند به آن روی بیاورند گفت: حتی همه اعضای خانواده می توانند با آن لحظات مفرح و شادی را داشته باشند در این ورزش بازیکنان سعی می کنند توپ های فلزی که حدود۷۰۰ گرم وزن دارد را به نزدیکترین فاصله ممکن به طرف یک توپ کوچکتر که بعنوان نقطه هدف می باشد پرتاب نمایند.
رئیس انجمن ورزش بولس و پتانک استان کرمان از برگزارکنندگان این رقابت ها و حامیان مالی این ورزش، شرکت یاقوت کویر رفسنجان و سرپرستان تیم های ورزشی شرکت کننده و هیئت ورزش کارگری استان و … قدردانی کرد.این ورزش جدید هست و تا کنون در هیئت ورزشی پتانک استان کرمان حدود۲۰۰ نفر جذب شده اند.

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان