امام جمعه رفسنجان مطرح کرد :

در درون ملت ما ،گرگها و موریانه هایی وجود دارد که به جان ملت و مسئولین می افتند

  • شناسه خبر: 132107
در درون ملت ما ،گرگها و موریانه هایی وجود دارد که  به جان ملت و مسئولین می افتند

حجت الاسلام رمضانی پور گفت :اگر همه ملت اعم از دولتیها و مردم از رهنمودهای رهبر تبعیت کنیم کارها بر وفق مراد پیش می رود البته باید مراقب گرگها و موریانه ها هم باشیم، در درون ملت ما گرگهایی وجود دارند تحت عنوان برخی از احزاب و موریانه هایی وجود دارد که رسانه ها را در اختیارشان قرار داده اند و مجوز به انها داده شده است تا به جان ملت و مسئولین بیفتند

خانه » آخرین اخبار » در درون ملت ما ،گرگها و موریانه هایی وجود دارد که به جان ملت و مسئولین می افتند

به گزارش خانه خشتی ؛حجت الاسلام عباس رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در خطبه های نمازجمعه این هفته ضمن دعوت همه نمازگزاران به تقوی الهی ، رعایت نظم و اصلاح ذات البین اظهار داشت :داوری و وساطت می تواند در رفع کدورتها مثمر ثمر باشد .

وی تصریح کرد :حمایت بی دریغ ما از اقدامات قانونمند و تحت ضابطه نیروی انتظامی باید همیشه استمرار داشته باشد کمک خود شما مردم می تواند نیروی انتظامی را در جهت برقراری امنیت در جامعه  کمک نماید ،مردم انقلابی و مجاهد با اطلاع رسانی در خصوص معضلات اجتماعی ،می توانند کمک شایانی به رفع معضلات در جامعه کنند .

امام جمعه بیان داشت :جمع اوری متدکیان ،قلیان و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر با حمایت شما مردم و مسئولین شهر صورت گرفته است .

رمضانی پور با اشاره به ایاتی از قران کریم مردم را به طلب امرزش از خداوند دعوت کرد و گفت :همه کوچک ،بزرگ پیر و جوان با گفتن استغفرالله ربی و اتوب الیه ،طلب امرزش کنند تا شاهد باران رحمت الهی در فصول زمستان و پاییز باشیم تا بدین وسیله کمبودهای باران جبران گردد ،امام حسین (ع)واسطه فیض الهی بودند امید داریم در این ماه محرم با واسطه قرار دان این حضرت از نزولات اسمانی بهره بگیریم .

امام جمعه ضمن تسلیت شهادت امام سجاد (ع) به بیان نقش ان حضرت در تبیین دین تشیع و ایفای مسئولیتش در اوج دشواری و حضور ان حضرت در عرصه های سیاسی پرداخت و تاکید داشت :امام سجاد (ع) با قاطعیت و شجاعت تمام در برنامه های ان زمان وارد شدند و کارهای بزرگی را انجام دادند .

وی ضمن گرامیداشت یاد شهادت ایت الله اشرفی اصفهانی و روز نابینایان افزود :نقش والدین در تربیت فرزندان با کمک مدرسه ،می تواند کارساز باشد مخصوصا در جلسات اموزشی مدرسه، خانواده ها همراهی داشته باشند .

رمضانی پور به اتش کشیدن شدن مسجد جامعه در ۲۴ مهرماه که چند ماه قبل از پیروزی انقلاب اتفاق افتاد اشاره کرد و گفت :یاد شهیدان این مسجد را گرامی می داریم .

وی به روزی حلال در رشد  فرزندان اشاره کرد و افزود :شیر مادران باید  از غذای حلال تامین شده باشد باید به سلامت غذا توجه کرد ،بر اثر مشکلات و گرفتاریهایی که  خودمان به وجود اوردیم باعث شده ایم   به سلامت روانی خود اهمیت ندهیم .

امام جمعه اذعان داشت :از تلویزیون می شنویم که دولت سود بانکها را بخشیده ولی بانکها می گویند ابلاغ نامه ای در این خصوص برای ما ارسال نشده است !چرا با مردم اینگونه رفتار می شود ؟چرا با مردم ناصادق هستید ؟باید صداقت داشته باشید با این کارتان گرفتاریهای مردم زیاد می شود .

وی به گرانی اشاره کرد و گفت :گرانی در این چند روز شروع شده است معلوم است که در کشور نظارتی وجود ندارد ،چه درامدی برای مردم اضافه کردید ؟ اقتصاد جامعه را چطوری شما درست کردید و وضعیت معیشت مردم را بالا بردید که اجناس را گران کرده اید ؟این سوال همه مردم است باید این را جواب بدهید ، این خواسته مردم است .

رمضانی پور بیان داشت :چه اتفاقی در مملکت اتفاق افتاده است که با مردم اینچنین برخورد می شود ،قیمت کالای مصرفی و پوشاکی بالا رفته است ،دولت و دستگاه های نظارت باید حرکت کنند و بجنبند و خدا را ناظر اعمال خود بدانند تا وضعیت مردم از این بدتر نشود ،امانت مردم به دست شماهاست مردم به شما رای داده اند که شماها خدمت به مردم بکنید وگرنه فردای قیامت باید جوابگو باشید ،جوابگوی تک تک مردم و حتی انهایی که به شما رای نداده اند باید باشید .

وی افزود :باید جوابگو باشید که چرا در لباس خدمت کاری برای مردم انجام نمی دهید این حرف همه مردم است ،باید در بحث روان و اعصاب خودتان ،به خودتان توجه کنید ،به ورزش توجه کنیم .

امام جمعه رساندن همه کارها حتی صادرات و واردات را بر اساس استاندارهای لازم  را جز ضرورتهای مهم جامعه دانست و گفت :مردم به استانداردسازی کالاها توجه کنند .

وی به توهین های اخیر امریکا به ایران اشاره داشت و ادامه داد :پاسخ قاطع از سوی دولت و مجلس مورد انتظار ماست که نسبت به انها پاسخ قاطع و لازم را بدهند ،روحیه انقلابی و جهادی رئیس جمهور قابل ستایش است و شایسته است که این روحیه همیشه حفظ شود ،رهبر انقلاب هم بارها به روحیه انقلابی تاکید داشته اند و مردم که جلوتر از همه هستند دارای روحیه انقلابی و جهادی هستند .

حجت الاسلام رمضانی پوربا بیان اینکه  دولت و مجلس همچون سپاه پاسداران باید در مقابل دشمن بایستند گفت :اگر دشمن بخواهد سپاه پاسداران را در لیست تروریست ها قرار بدهد ما هم ارتش امریکا را جزو داعش می دانیم و با انها همان معامله را خواهیم کرد و این قاطعیت و شجاعت تمام را می رساند  .

وی افزود :سپاه پاسداران مقتدرترین سازمان و نهادی است که در برابر داعش ایستاده است امروز فرزندان ملت به سوریه و عراق می روند و در خط مقدم هستند و شهدای مدافع حرم گویای واقعیت است ،شهید حججی که سر از بدنش جدا می شود گویای این واقعیت است  ،اگر انها استیصال پیدا کرده اند و عجز و وا ماندگی برایشان ایجاد شده است و برای ۲۰ سال می خواستند داعش را در منطقه ما نگه دارند اما نتوانستند بیشتر از دو سال نگه دارند، ما تقصیر نداریم ،انها نقشه کشیده بودید و ما هم در مقابل نقشه های انها ایستادگی کردیم .

امام جمعه تصریح کرد :ایا پیغمبر (ص) اسلام داعشی را برای ما نهادینه کرده است که امریکا برای ما ایجاد کرده است ؟ما باید از اقتدار نظام همیشه پیروی کنیم .

وی به رهنمودهای رهبر فرزانه اشاره داشت و گفت :اگر همه ملت اعم ازدولتیها و مردم از رهنمودهای رهبر تبعیت کنیم کارها بر وفق مراد پیش می رود البته باید مراقب گرگها و موریانه ها هم باشیم، در درون ملت ما گرگهایی وجود دارند تحت عنوان برخی از احزاب و موریانه هایی وجود دارد که رسانه ها را در اختیارشان قرار داده اند و مجوز به انها داده شده است تا به جان ملت و مسئولین  بیفتند .

وی افزود :باید به خود بیاییم و به دامن ملت برگردیم ،از اینهایی که شبیه گرگ و موریانه عمل می کنند دوری بجوییم .

رمضانی پور به بخشودگیهای مالیاتی اشاره کرد و تاکید داشت :زمینهایی که قبلا از مسکن وشهرسازی اخذ کرده اید و رها کردید ، قرارداد این زمینها سه ماهه است الان چندین سال از زمان قراردادها  گذشته است و اقدام به ساخت وساز نشده است ، تا پایان امسال بیشتر فرصت ندارید که اقدام به ساخت و ساز کنید و گرنه این زمنیها از شما گرفته می شود دیگه هیچ مسئولی نمیتواند برای شما کاری انجام دهد .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • خلعتبري

    🔸فیصل مجری الجزیره میگوید :بوش پدرایران را تهدید کرد،افغانستان را به آن داد،بوش پسر تهدید کرد،عراق راداد،اوباما تهدید کرد،یمن وسوریه را به آن داد وحالا ترامپ!باید منتظر بود

    خلعتبري

    اول خداوندشما را برای همیشه برای شهر رفسنجان دارالصادقیون نگه دارید. ای کاش مسئولین حس مسولیت پذیری در برابر ولایت داشتند . به خدا قسم اگر ما قدر ولایت و رهبررا ندانیم وناشکری کنیم باید تاوان بزرگی را پس بدهیم مرگ بر ضد ولایت فقیه درود بر امام جمعه قهرمان رفسنجان حاج آقای رمضانی عزیز

    هم ولایتی

    چندنکته 1- جناب امام جمعه محترم صداوسیمای ما اول خودش را درست کنه بعد بیاید به بانکها گیر بدهد البته کاربانکها درست نیست 2- اگرکسی مردم را دعوت به تقوی میکند اول خودش بایدتقوی رارعایت کند 3-هرکس بخواهد باسپاه در بیفتدیقینا نابودیش حتمی است مرگ برامریکا مرگ براسرائیل
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان