اولین شب از دورهمی رفسنجانی ها در بوستان معلم برگزار شد / تصاویر

  • شناسه خبر: 126511
اولین شب از دورهمی رفسنجانی ها در بوستان معلم برگزار شد / تصاویر

شب گذشته برنامه دورهمی رفسنجانی ها با همکاری ناحیه مقاومت سپاه و شورای شهر و شهرداری رفسنجان در بوستان معلم با حضور عمو روحانی برگزار شد .

خانه » فرهنگی مذهبی » اولین شب از دورهمی رفسنجانی ها در بوستان معلم برگزار شد / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، این دومین برنامه دورهمی رفسنجانی هاست که به مدت ۶۰ شب در این بوستان ادامه دارد برنامه در سه بخش اقتصاد مقاومتی ، ایستگاه مطالعاتی و غرفه های متنوع برای کودکان است .

علیرضا مغویی مسئول فرهنگی بسیج ناحیه مقاومت رفسنجان در گفتگو با خبرنگار خانه خشتی در توضیح بخش های مختلف این برنامه گفت : غرفه اقتصاد مقاومتی بخشی است جوانان شهرستان فعالیت هایی در بحث اقتصاد مقاومتی به ویژه خانم های خانه دار کارهایی که در سطح خانه ها انجام داده اند تولید شیرینی جات، تولید ترشی جات ، خیاطی، گل سازی ،چرم دوزی کار هایی از این قبیل را ادر این مکان عرضه میکنند.
وی افزود: غرفه کودکان شامل بحث نقاشی ، ارتباط با کودکان ، نقاشی صورت و غرفه ایستگاه مطالعه یک الهام از گذشته بحث نیم کت، صندلی ها مدرسه. تخته سیاه مدرسه و کتاب هایی که مقام معظم رهبری برای انها تقریظ نوشته اند ، فعالیت دارد .


مغویی بیان داشت: غرفه های دیگر که غرفه هایی که در سمت راست مجموعه بوستان معلم است بحث مشاوره را داریم مشاوره خانواده تحصیلی ازدواج و غرفه دیگر غرفه مردم و مسئولین انشالله هر هفته در خدمت یکی از مسئولین شهرستان هستیم .

مغویی ادامه داد : از ۱۳ مرداد به بعد یک سیر نمایشگاه داریم تحت عنوان نمایشگاه هابیلیان بحث شهدای ترور و دهه مظلوم که جای ظالم و مظلوم عوض شده به گفته مقام معظم رهبری نباید این اتفاق بیافتد.

گفتنی است در حاشیه این برنامه به مناسبت روز دختر گل و شیرینی و کادو به دختران حاضر دد بوستان هدیه شد .

عکس و خبر از امین قاسمیان

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان