بیانیه امام جمعه رفسنجان به مناسبت یوم الله ۹ دی

  • شناسه خبر: 114641
بیانیه امام جمعه رفسنجان به مناسبت یوم الله ۹ دی

حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه محترم رفسنجان به مناسبت یوم الله ۹ دی بیانیه ای منتشر کردند.

خانه » سیاسی » بیانیه امام جمعه رفسنجان به مناسبت یوم الله ۹ دی

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه محترم رفسنجان به مناسبت یوم الله ۹ دی بیانیه ای به شرح زیر منتشر کردند:

بسم الله الرحمن الرحیم

دفتر تاریخ هر ملتی پر است از فراز و نشیب های تاریخی و روزهای به یاد ماندنی و تلخ و شیرینی که سرنوشت یک ملت را در طی سالیان دراز رقم زدند و زمینه را برای پیوند نسل ها و یکی شدن دل ها فراهم کردند. روزهایی که موجب شدند مردمان یک سرزمین اتحاد، یکپارچگی و یگانگی را تجربه کنند و آن روز را از بستر محدود تاریخی و زمانی خود خارج سازند و به آن روح جاودانگی و پایداری ببخشند و در بستر نامحدود و بی کران تاریخی به جریان بیاندازند.

روزهایی که به هستی مردم یک سرزمین هویت و اعتبار بخشیدند و به بخشی از فرهنگ، هویت و تاریخ یک ملت بدل شدند که مردم در آیینه این روزهاست که خود را می بینند و می شناسند. در کشور ما نیز کم نیستند روزهایی که از آن ها به عنوان روزهای تاریخی و سرنوشت ساز ملت ایران یاد می شود.

بدون هیچ تردیدی حماسه ۹دی در سال ۸۸ یکی از باشکوه ترین صحنه‌های خروش دینی و بصیرت عاشورایی مردم آگاه و زمان شناس ایران اسلامی در دفاع از ساحت سیدالشهدا(ع)، عزاداران حسینی، نظام و ولایت فقیه در مقابل فتنه گران و هتاکان به حریم خاندان عصمت و طهارت و اصل مترقی ولایت فقیه بود که برای همیشه در تاریخ این سرزمین جاودان خواهد ماند.

آری ۹ دی ماه به گفته رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است و این حرکت مردم اتمام حجت برای همه است. ۹دی روز بیداری و خروش و حضور ملتی است که به مقدساتش، نظامش و سالار شهیدانشان توهین شده بود و کاسه صبرشان لبریز.

در ۹ دی مردم نشان دادند که همواره با بصیرت به وصایای امام راحلشان گوش می دهند که فرمود همواره پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد.

ما مردم رفسنجان با حماسه حضور خود در ۹ دی، به همه فتنه گران و دوستداران و ساکتین فتنه اعلام می کنیم که تا پای جان پای اسلام، ولایت و انقلاب ایستاده ایم و هر سال در این روز میثاق خود را با مقام ولایت اعلام می داریم تا همگان بدانند ما هرگز اجازه نخواهیم داد حوادثی همچون عاشورای ۶۱ هجری تکرار شود و این گناه نابخشودنی و ظلم بزرگ  سران فتنه به نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراموش نخواهیم کرد. همچنین اعلام می داریم تا آخرین قطره خون و آخرین نفس در دفاع ازحریم ولایت مطلقه فقیه لحظه ای غفلت نخواهیم کرد و آماده هرگونه ایثارگری وجانفشانی در راستای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی خواهیم بود.

ما از قدیم طایفه ای سینه خسته ایم
ما بچه های مادر پهلو شکسته ایم
امروز اگر سینه و شمشیر میزنیم
فردا به عشق فاطمه شمشیر میزنیم
مارا نبی، قبیله ی سلمان خطاب کرد
روی غرور و غیرت ما هم حساب کرد
از ما بترس طایفه ای پر اراده ایم
ما مثل کوه پشت علی ایستاده ایم.

برچسب ها:
بیانیه یوم الله ۹ دی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان