به مناسبت روز خبرنگار منتشر شد: گفت و گو با مسن ترین خبرنگار رفسنجان و صاحب اولین روزنامه در کرمان حاج سیدمهدی نعمت ا…زاده ماهانی گفت : روزنامه نگاران صداقت و امانت را رعایت کنند
تأکید انارکیمحمدی بر توسعه زیرساختهای گردشگری رفسنجان همزمان با افتتاح “ستارگان” و بازدید از پروژه ورزشی “تندیس نور”
اختصاص آمبولانس جدید و تأمین اعتبار ۶۸ میلیاردی دانشگاه؛ دستاوردهای دیدار انارکیمحمدی با مسئولان ارشد وزارت بهداشت
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان دخانیات و مواد مخدر، دهان را بهسوی التهاب، پوسیدگی دندان و حتی سرطان میبرد