علی باقری:غربی‌ها به حق هسته‌ای ملت ایران اذعان دارند.

  • شناسه خبر: 9292
علی باقری:غربی‌ها به حق هسته‌ای ملت ایران اذعان دارند.

خانه خشتی: معاون امور بین‌الملل و سیاست خارجی دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به تحولات صورت گرفته پس از گفت‌وگوهای استانبول گفت: کشورهای غربی طی این مدت نامه‌هایی به ایران ارسال کرده و به حق هسته‌ای ملت ایران اذعان کردند. خانه خشتی به نقل از فارس، علی باقری در گردهمایی بزرگ مبلغان اعزامی […]

خانه » آخرین اخبار » علی باقری:غربی‌ها به حق هسته‌ای ملت ایران اذعان دارند.

خانه خشتی: معاون امور بین‌الملل و سیاست خارجی دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به تحولات صورت گرفته پس از گفت‌وگوهای استانبول گفت: کشورهای غربی طی این مدت نامه‌هایی به ایران ارسال کرده و به حق هسته‌ای ملت ایران اذعان کردند.

خانه خشتی به نقل از فارس، علی باقری در گردهمایی بزرگ مبلغان اعزامی در ماه رمضان امسال که پیش از ظهر امروز در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد اظهار کرد: صحنه رویارویی انقلاب اسلامی با استکبار جهانی در طول ۳۳ سال گذشته همواره دیده می‌شود و امروز صحنه‌ای جدید در مقابل ما قرار دارد.

وی افزود: معاون وزیر خارجه آمریکا اخیرا گفته است ما در طول این دوره همه ابزارها را علیه نظام اسلامی به کار گرفته و موفق نبوده‌ایم و تنها گزینه جنگ را امتحان نکرده‌ایم.

معاون امور بین‌الملل و سیاست خارجی دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه امروز حربه‌های دشمنان آحاد ملت ایران را هدف گرفته است گفت: رسانه‌های غربی به دنبال ایجاد و اجرای عملیات روانی سنگین بر روی مردم ایران هستند و تمام ابزارها را به کار گرفته‌اند.

وی ادامه داد: توطئه‌های دشمنان هزینه‌هایی علیه ملت ایران تحمیل کرده اما آنها را در نقشه‌های خود موفق نساخته است.

باقری با اشاره به حرکت سریع انقلاب ایران در جاده پیشرفت بیان داشت: یکی از کارشناسان آمریکایی تحریم‌ها را مانند سگی می‌داند که به دنبال اتوبوس سریع نظام اسلامی می‌دود و به فرض رسیدن به آن تنها می‌تواند پارس کند.

معاون امور بین‌الملل و سیاست خارجی دبیر شورای عالی امنیت ملی افزود: استفاده به‌جا و هوشمند از ابزارهای مختلف برای محقق ساختن حق مسلم ملت ایران از جمله ویژگی‌های حرکت جدی نظام پس از ۱۵ ماه توقف گفت‌و‌گوهاست.

وی با بیان اینکه نماد مخالفت دشمنان علیه نظام اسلامی در حال حاضر مسئله انرژی هسته‌ای است گفت: حدود یک میلیون ایرانی نیازمند داروهای هسته‌ای هستند که ایران آنها را تولید می‌کند ضمن اینکه مسائل کشاورزی نیز رهاورد پیشرفت هسته‌ای بوده و مخالفت‌های دشمنان در اصل به الگو شدن جمهوری اسلامی برمی‌گردد.

باقری خاطر نشان کرد: در آخرین دور گفت‌وگوها در سال ۸۹، طرف مقابل حاضر به قبول حق هسته‌ای ملت ایران نبود و حتی در چارچوب NPT حاضر به گفت‌وگو با ما نبودند.

معاون امور بین‌الملل و سیاست خارجی دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به تحولات صورت گرفته پس از گفت‌وگوهای استانبول افزود: کشورهای غربی طی این مدت نامه‌هایی به ایران ارسال کرده و به حق هسته‌ای ملت ایران اذعان کردند.

وی اظهار کرد: لازم بود که آنها در عمل این مسئله را ثابت کنند بنابراین پیشنهاد خود را در نشست بغداد مطرح کرده و به طور متقابل، پیشنهادات ایران در نشست مسکو به طور تفصیلی برای آنها تبیین و مبانی حقوقی آن نیز تشریح شد.

باقری با بیان اینکه نظام اسلامی به طور جدی مسائل سیاسی پیش رو را دنبال می‌کند گفت: مسائل فنی نیز به موازات این امر مورد توجه است زیرا این مسئله پشتوانه گفت‌و‌گوهای سیاسی نیز هست.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان