امام جمعه رفسنجان:
مردم نباید معطل تکمیل پروژه تصفیه‌خانه آب باشند/ مسئولین در بومی‌گزینی عاقلانه عمل کنند

  • شناسه خبر: 214002
<span style='color:#a2a2a2;font-size:12px;'>امام جمعه رفسنجان:</span><br/>مردم نباید معطل تکمیل پروژه تصفیه‌خانه آب باشند/ مسئولین در بومی‌گزینی عاقلانه عمل کنند

امام جمعه رفسنجان گفت: مردم رفسنجان از تصفیه‌خانه آب آشامیدنی هرگز صرف‌نظر نخواهند کرد.

خانه » فرهنگی مذهبی » مردم نباید معطل تکمیل پروژه تصفیه‌خانه آب باشند/ مسئولین در بومی‌گزینی عاقلانه عمل کنند

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام والمسلمین عسکری امام جمعه رفسنجان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته، ضمن تبریک روز هلال احمر گفت: در هر خانه باید یک امدادگر وجود داشته باشد تا خطرات جزئی رفع شود و به بحران ختم نشود.

خطیب جمعه رفسنجان ایراد کرد: یکی از کارهای انجام شده در نظام نگاه ارزشمندانه به زن است، روزهای بزرگی چون ولادت حضرت زهرا بعنوان روز زن و مادر، ولادت حضرت معصومه بعنوان روز دختر و روز وفات حضرت ام‌البنین بعنوان روز تکریم مادران و همسران شهدا نام‌گذاری شده که جایگاه مقدس خانم در آموزه‌های دینی و انقلابی داریم.

عسکری تاکید کرد: اسرائیل بداند با این جنایت‌هایی که انجام می‌دهد نه تنها در میدان جنگ پیروز نمی‌شود بلکه در میدان دیپلماسی و انظار عمومی نیز جایگاهی نخواهد داشت.

وی اظهار کرد: آب خلیج فارس به رفسنجان رسیده و در لوله است اما منتظر مراسم افتتاحیه هستند، استاندار نماینده عالی دولت در استان است بیاید و افتتاح کند، حتما نباید منتظر رییس‌جمهور و یا وزرا ماند، هوا رو به گرمی است و کمبود آب احساس می‌شود.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: مردم نباید معطل باشند، مردم رفسنجان از تصفیه‌خانه آب آشامیدنی هرگز صرف نظر نخواهند کرد، به واسطه دستکاری‌های انجام شده در زمین آب آلوده است، مردم چه گناهی کرده‌اند که بخواهند آب با آرسنیک بالاتر از حد مجاز استفاده کنند، تصفیه‌خانه حتما باید افتتاح شود و ما کاری به تغییرات مسئولین نداریم.

عسکری بیان کرد: آب خلیج فارس ناپایدار است و ممکن است طی اتفاقاتی در این مسیر طولانی آب قطع شود، تصفیه‌خانه حتما باید افتتاح شود تا نگرانی نداشته باشیم.

خطیب جمعه رفسنجان تاکید کرد: تثبیت مدیریت یک امر جدی است، یک مدیر وقتی بر منصب می‌نشیند باید برنامه ریزی ۴-٣ ساله داشته باشد، چه دلیلی دارد با تغییرات زودهنگام شبهه ایجاد شود.

وی با بیان اینکه مسئولین در بومی‌گزینی عاقلانه عمل کنند، گفت: بحث بومی‌گزینی یک امر عُقلایی است، تا وقتی که نیروی مورد نیاز آموزش و پرورش و ادارات در شهر هست چه نیازی است از بیرون شهر بیاورید؟ اگر تخصصی در شهر نبود آن‌وقت از بیرون شهر بیاورید.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان