بانوان رفسنجانی دوشادوش مردان در حماسه نهم دی/

میدان ابراهیم یادآور تجمعات انقلابی دخترک ۱۹ ساله دیروز و بانوی ۵۶ ساله امروز

  • شناسه خبر: 84727
میدان ابراهیم یادآور تجمعات انقلابی دخترک ۱۹ ساله دیروز و بانوی ۵۶ ساله امروز

امروز میدان ابراهیم برای بانوی ۵۶ ساله رفسنجانی پایگاه ثابت حضور و حماسه بود.

خانه » آخرین اخبار » میدان ابراهیم یادآور تجمعات انقلابی دخترک ۱۹ ساله دیروز و بانوی ۵۶ ساله امروز

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، ساعت به وقت نه دی که فرا رسید، خیابان های منتهی به محل تجمع در رفسنجان مسدود و کم کم بر جمعیت حاضر در میدان ابراهیم افزوده شد؛ حضور اقشار مختلف مردم از مرد و زن توجه همگان را به خود جلب می کرد.

مثل همیشه بزرگترهای با تجربه جلودار بودند و جوانان با قامتی مستحکم پشت سر آنان ایستاده بودند.

زنان و دختران جوان هم در بخش میانی میدان حضور داشتند؛ دختران جوانی که عده ای چفیه بر سر انداخته و پلاکاردهایی با خود حمل می کردند و مهر فدایی رهبر زینت بخش چادرهایشان شده بود.

میدان ابراهیم رفسنجان که سال ها تجمعات و گردهمایی های ملی را به خود دیده است، اکنون به ثبت تصاویر حضور دختران و نوجوانانی نشسته بود که هر یک برای حمایت از ولی فقیه عزم جهاد کرده بودند.

میدان ابراهیم برای بانوی ۵۶ ساله رفسنجانی پایگاه ثابت حضور و حماسه بود؛ از زمانی که در سن ۱۹ سالگی شعار «مرگ بر شاه» سر داده بود تا امروز که برای اطاعت امر از فرمان آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) به میدان آمده بود.

تربیت ۱۲ فرزند انقلابی و همیشه در صحنه از افتخارات این بانوی رفسنجانی بود که در کنار اشارات او به حضور در مراسم ویژه عمومی و محافل شهدا به آن اشاره ای کرد و از خداوند خواست از او قبول کند.

آرزوی مادر ۵۶ ساله پایداری بر اطاعت از فرمان رهبر تا زمان حیاتش بود.

دیگر بانوان با تجربه و قدیمی رفسنجان در سنین مختلف از سی و چهل و پنجاه نیز برای اطاعت آمده بودند و در حمایت از ولی فقیه شعار سر می دادند.

دختران نوجوان هم با حضور در کلاس وفاداری حاضری خود را زده بودند تا تاریخ را سرلوحه خود قرار دهند و از عاشورای سال ۸۸ عبرت گیرند و از ولایت پیروی کنند؛ ۱۵ ساله ها هم دم از پشتیبانی ولی فقیه می زدند.

وحدت و همدلی خواسته اکثریت دختران جوان بود؛ برخی آمده بودند تا با رهبر پیمان ببندند که از انقلاب و میهن به شایستگی دفاع می کنند.

حفظ حجاب، ایمان و علم سلاح دخترانی بود که منتظر حکم جهاد رهبر بودند؛ سربازانی که مقتدرانه مدعی بودند هیچ کشوری نمی تواند به کشور ما زورگویی کند.

زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای نهم دی ماه ۸۸، هدف مادری بود که از محل کار خود برای حضور آماده شده بود و پیامش ایستادگی در راه انقلاب تا پای جان بود.

برخی نیز آمده بودند تا آمریکا نتواند هیچ غلطی بکند؛ وعده ها خبر از پشتیبانی همه جانبه می داد، پیشرفت علمی عهد دیگری بود که جوانان آینده ساز رفسنجانی به آن اصرار می ورزیدند.

دخترکی آمده بود تا به تمام جهانیان بفهماند ملت ایران همچنان پشتوانه انقلاب و ولایت فقیه است و فتنه بزرگی که قصدش سقوط انقلاب و نظام بود، فراموش نشدنیست.

حفظ حجاب میثاق بزرگی بود که دختر جوان به انجام آن تأکید ورزید و آن را مشتی محکم بر دهان تمامی دشمنان و ضد انقلابی ها دانست.

بانوی ۳۶ ساله نیز برای رهبر پیامی داشت و گفت: همانطور که اسلام از زمان پیامبر (ص) نسل به نسل گشته و در صحت و سلامت به رهبر رسیده است، آن را تا زمان ظهور امام عصر (عج) حفظ خواهیم کرد.

بانوان بسیجی نیز حمایت از رهبری را وظیفه خود بیان کردند و هدف از آمدنشان را پشتیبانی از ولایت فقیه تا پای جان بیان کردند و به رهبر اطمینان دادند که دشمنان نمی توانند به ذهن مردم رسوخ یافته و دلشان را از پشتیبانی رهبری خالی کنند.

به قلم: بهناز شریفی

برچسب ها:
خانه خشتی رفسنجان رهبر میدان ابراهیم ولایت فقیه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • ت

    در شهرم از این قبیل شیر زنان کم نیستند

    f.h

    سلام خانم شریفی عکسم میذاشتین بد نبود
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان